Razredni pouk
O programu
Ime programa: | RAZREDNI POUK |
Vrsta programa: | Univerzitetni študijski program (UN), 1. stopnja |
Trajanje študija: | 4 leta |
Število kreditnih točk (ECTS): | 240 |
Način študija: | redni |
Kraj izvajanja študija: | Koper |
Strokovni naslov diplomanta: | profesor/profesorica razrednega pouka (UN) (okrajšava: prof. raz. pouka (UN)) |
Cilji programa
Temeljni cilji programa so usmerjeni v razvijanje profesionalne pripravljenosti učitelja/-ice kot drugega učitelja/-ice za učenje in poučevanje vseh kurikularnih predmetov v 1. razredu v osnovni šoli. Poudarek izobraževanja učitelja/-ice je na sodobnih izhodiščih o pojmovanju pedagoških poklicev, za katere kandidati pridobijo tako akademsko izobrazbo kot poklicno kvalifikacijo. V visokošolskem študiju so tako poudarjene kompetence za opravljanje pedagoških poklicev v sodobni družbi, in sicer obvladovanje procesov v vzgoji in izobraževanju ter poznavanje in obvladovanje specifičnega (predmetnega) področja. Cilj le-tega je preizkušanje novih teoretičnih izhodišč tako pedagoško-psihološkega kot predmetnega področja v avtentičnem učnem okolju. Pri tem so poudarjeni splošno znanje, veščine in razumevanje, ki jih dosegamo z visokošolskim študijem, kot poznavanje in obvladovanje procesov v vzgoji in izobraževanju v razmerju do posameznika in do družbe nasploh ter poznavanje in obvladovanje specifičnega (predmetnega) področja in discipline, na katerem bodo strokovno delovali (vzgajali, poučevali, svetovali ipd.).
Splošne kompetence diplomanta
Komunikacija in odnosi
Učitelj
- učinkovito komunicira z učenci, razvija pozitivno skupinsko ozračje ter dobre odnose z učenci in med njimi samimi,
- izkazuje pri učencih razvija sporazumevalno zmožnost v slovenskem jeziku,
- pri učencih razvija socialne veščine, razume in obvlada osnovne postopke in načela svetovalnega pogovora in dela z učenci,
- oblikuje varno in spodbudno učno okolje, v katerem se učenci počutijo sprejete, in se ceni različnost in spodbuja samostojnost in odgovornost,
- (so)oblikuje jasna pravila za disciplino in vedenje v razredu,
- uporablja ustrezne strategije za soočanje z neprimernim vedenjem, agresivnostjo in konflikti,
- izkazuje pozitiven odnos do učencev, ob razumevanju in spoštovanju do njihovega socialnega, kulturnega, jezikovnega in kulturnega porekla,
- se zaveda etičnih okvirov svojega delovanja in jih upošteva.
Učinkovito poučevanje
Učitelj
- obvlada temeljna načela in postopke za načrtovanje, izvajanje in vrednotenje učnega procesa,
- pri konkretizaciji kurikula ustrezno povezuje in usklajuje cilje, vsebine, učne metode in pristope ob upoštevanju sodobnih kurikularno-didaktičnih spoznanj,
- pri načrtovanju in izvajanju pouka upošteva razvojne značilnosti učencev ter zakonitosti in dejavnike uspešnega učenja,
- pouk prilagaja individualnim posebnostim učencev v predznanju, interesih, stilih in zmožnostih za učenje,
- vzpostavlja močno učno okolje s tem, da uporablja širok repertoar učnih metod in strategij, ki spodbujajo miselno aktivnost učencev,
- smotrno kombinira individualni, skupinski in frontalni pouk,
- uporablja učinkovite načine za spodbujanje motivacije in razvijanje strategij samostojnega učenja pri učencih (učenje učenja),
- v pouk ustrezno vključuje informacijsko komunikacijsko tehnologijo in pri učencih razvija informacijsko pismenost,
- prepoznava učence s posebnimi potrebami, prilagaja delo njihovim posebnostim in pri tem sodeluje z drugimi učitelji in strokovnjaki,
- obvlada in smotrno uporablja različne načine preverjanja in ocenjevanja znanja in dosežkov in spremljanja napredka učence, tako na področju znanja kot strategij učenja in socialnih veščin,
- daje konstruktivno povratno informacijo in primerno sporoča učne rezultate.
Predmetnospecifične kompetence diplomanta:
- poznavanje in razumevanje razvojnih značilnosti, razlik in potreb učencev ter prepoznavanje učnih zmožnosti in težav, celostno pojmovanje otroka,
- uporaba specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami,
- prilagajanje učno-vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno, jezikovno in kulturno različnost učencev,
- poznavanje in razumevanje vsebinskih značilnosti pouka v prvih dveh triletjih na področju slovenščine, matematike, naravoslovja, tehnike, družboslovja, športne vzgoje, likovne vzgoje, glasbene vzgoje,
- razumevanje in uporaba strokovnih znanj za doseganje kurikularnih ciljev v prvih dveh triletjih osnovne šole,
- estetska občutljivost in usposobljenost za aktivno in ustvarjalno delo na umetniških področjih,
- poznavanje in razumevanje didaktičnih značilnosti pouka v prvih dveh triletjih osnovne šole na področju slovenščine, matematike, naravoslovja, tehnike, družboslovja, športne vzgoje, likovne vzgoje, glasbene vzgoje, (tujega jezika) in zmožnost medpredmetnega povezovanja,
- razumevanje in uporaba specialno didaktičnih znanj za doseganje kurikularnih ciljev v prvih dveh triletjih osnovne šole,
- zmožnosti uporabe širokega spektra strategij poučevanja in učenja glede na potrebe učencev,
- pedagoško vodenje posameznika, oddelka in/ali skupine,
- sodelovanje v razširjenih programih osnovne šole (npr. podaljšano bivanje, krožki, mreže šol, mednarodno sodelovanje…),
- ustvarjanje spodbudnega učnega vzdušja, medsebojnih odnosov ter učinkovito razreševanje disciplinskih problemov.
Predmetnik
V 1. letniku študent opravi 12 predmetov: 11 obveznih predmetov (54 KT) in 1 izbirni predmet (6 KT), ki ga izbira med zunanjimi izbirnimi predmeti. Obvezno opravi tudi praktično obliko usposabljanja – pedagoško prakso (2 KT), ki vključuje vsebine temeljnih pedagoških predmetov – Razvojna psihologija in Didaktika.
V 2. letniku študent opravi 11 predmetov: 9 obveznih predmetov (48 KT), 1 notranji izbirni (6 KT), 1 zunanji izbirni predmet (6 KT), le-tega izbira med zunanjimi izbirnimi predmeti. Obvezno opravi tudi praktično obliko usposabljanja – pedagoško prakso (2 KT), ki vključuje vsebine temeljnega pedagoškega predmeta Pedagoška psihologija.
V 3. letniku študent opravi 12 obveznih predmetov. Obvezno opravi tudi praktično obliko usposabljanja – pedagoško prakso, ki vključuje vsebine in cilje specialnih didaktik (6 KT).
V 4. letniku študent opravi 11 predmetov: 9 obveznih predmetov (39 KT), 2 notranje izbirna predmeta (6 KT + 3 KT). Obvezno opravi praktično obliko usposabljanja – pedagoško prakso (6 KT), ki vključuje vsebine in cilje specialnih didaktik. Pripravi in zagovarja tudi diplomsko delo (6 KT).
Izbirni predmeti
Študent lahko izbira med notranje in zunanje izbirnimi predmeti:
Notranje izbirni predmeti so predmeti, ki jih študent izbira znotraj študijskega programa Zunanje izbirne predmete lahko študent izbira v okviru stroke in izven stroke, v drugih študijskih programih UP PEF oz. v študijskih programih slovenskih in tujih visokošolskih zavodov. Zunanje izbirne predmete znotraj stroke izbira v sodelovanju s predstojnikom študijskega programa, predmete izven stroke pa po lastnem izboru.
Študent se lahko odloči, da v okviru zunanje izbirnosti izbere predmete iz nabora notranje izbirnih predmetov.
Predmetnik 1. letnika
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | |||||
P | SE | SV | LV | N | TV | |||||
| Obvezni predmeti (11 predmetov, 54 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
1. | izr. prof. dr. Dejan Hozjan | 6 | 45 | - | 30 | - | - | - | 75 | |
2.** | izr. prof. dr. Tina Kavčič | 7 | 45 | 30 | - | 15 | 15 | - | 105 | |
3.** | prof. dr. Majda Cencič | 7 | 30 | 15 | - | 30 | 15 | - | 90 | |
4. | prof. dr. Andreja I. Starčič | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
5. | izr. prof. dr. Sonja Starc | 6 | 45 | 15 | - | 15 | - | - | 75 | |
6. | izr. prof. dr. Sonja Starc | 3 | 30 | 15 | - | - | - | - | 45 | |
7. | doc. dr. Barbara Zorman | 4 | 30 | 30 | - | - | - | - | 60 | |
8. | izr. prof. dr. Darjo Felda | 6 | 30 | - | 45 | - | - | - | 75 | |
9. | izr. prof. dr. Stanko Pelc | 3 | 15 | 30 | - | - | - | - | 45 | |
10. | izr. prof. dr. Stanko Pelc, doc. dr. Darja Kerec | 6 | 30 | 15 | 15 | - | - | 15 | 75 | |
11. | doc. dr. Ivan Lešnik | 3 | 15 | 15 | - | 15 | - | - | 45 | |
| Izbirni predmet: (1 predmet 6 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
12. | Zunanji izbirni predmet: - tuj jezik | nosilec | 6 |
|
|
|
|
| - |
|
| Skupaj | 60 | 330 | 165 | 90 | 105 | 30 | 15 | 735 |
* Izračun je narejen brez seštevka KU, ki pripada izbirnemu predmetu.
** Predmeta Razvojna psihologija in Didaktika vključujeta tudi praktično obliko izobraževanja v skupnem obsegu 2 KT (vsak predmet po 1 KT).
Predmetnik 2. letnika
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | |||||
P | SE | SV | LV | N | TV | |||||
| Obvezni predmeti (9 predmetov, 48 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
1.*** | doc. dr. Petra Dolenc | 8 | 45 | 15 | 15 | 15 | 15 | - | 105 | |
2. | izr. prof. dr. Sonja Starc | 4 | 30 | 30 | - | - | - | - | 60 | |
3. | prof. dr. Igor Saksida | 6 | 45 | 30 | - | - | - | - | 75 | |
4. | izr. prof. dr. Darjo Felda | 6 | 30 | - | 45 | - | - | - | 75 | |
5. | doc. dr. Ivan Lešnik | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
6. | prof. dr. Rado Pišot | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | - | 75 | |
7. | doc. dr. Janja Plazar | 3 | 30 | - | - | 15 | - | - | 45 | |
8 | izr. prof. dr. Nives Kovač, doc. dr. Tomaž Kranjc | 8 | 50 | 10 | - | 30 | - | 15 | 105 | |
9. | izr. prof. dr. Vida M. Udovič | 4 | 30 | - | 15 | 15 | - | - | 60 | |
| Izbirna predmeta (2 predmeta, 12 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
10.** | Notranji izbirni predmet | nosilec | 6 |
|
|
|
|
|
|
|
11. | Zunanji izbirni predmet | nosilec | 6 |
|
|
|
|
|
|
|
| Skupaj | 60 | 300 | 90 | 105 | 120 | 15 | 15 | 645 |
* * Izračun je narejen brez seštevka KU, ki pripada izbirnemu predmetu.
** Študent izbere notranji izbirni predmet iz tabele 8.
*** Predmet Pedagoška psihologija vključuje tudi praktično obliko izobraževanja v skupnem obsegu 2 KT.
Predmetnik 3. letnika
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||||
P | SE | SV | LV | N | |||||
| Obvezni predmeti (12 predmetov, 54 KT) |
|
|
|
|
|
|
| |
1. | izr. prof. dr. Sonja Starc | 3 | 15 | - | 15 | 15 | - | 45 | |
2. | izr. prof. dr. Vida M. Udovič | 6 | 30 | 15 |
| 30 | - | 75 | |
3. | izr. prof. dr. Vida M. Udovič | 6 | 30 | 15 | 15 | 15 | - | 75 | |
4. | prof. dr. Mara Cotič | 6 | 30 | 15 | 15 | 15 | - | 75 | |
5. | prof. dr. Mara Cotič | 3 | 15 | - | 15 | 15 | - | 45 | |
6. | prof. dr. Samo Fošnarič | 6 | 30 | 15 | 15 | 15 | - | 75 | |
7. | prof. dr. Samo Fošnarič | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
8 | izr. prof. dr. Stanko Pelc | 6 | 30 | 15 | 15 | 15 | - | 75 | |
9. | izr. prof. dr. Stanko Pelc | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
10 | doc. dr. Ivan Lešnik | 3 | 15 | 15 | - | 15 | - | 45 | |
11. | doc. dr. Ivan Lešnik | 3 | 15 | 15 | - | 15 | - | 45 | |
12. | doc. mag. Tilen Žbona | 6 | 15 | 30 | 30 | - | - | 75 | |
| Praksa (3 tedne, 6 KT) |
|
|
|
|
|
|
| |
13. | nosilci specialnih didaktik | 6 | - | - | - | 15 | - | 15 | |
| Skupaj | 60 | 270 | 120 | 120 | 225 | - | 735 |
Predmetnik 4. letnika
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | |||||
P | SE | SV | LV | N | TV | |||||
| Obvezni predmeti (9 predmetov, 46 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
1. | prof. dr. Boris Kožuh | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | - | 75 | |
2. | izr. prof. dr. Darjo Zuljan | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | - | 75 | |
3. | izr. prof. dr. Vida M. Udovič | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
4. | prof. dr. Mara Cotič | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
5. | prof. dr. Rado Pišot | 6 | 30 | 15 |
| 30 | - | - | 75 | |
6. | prof. dr. Rado Pišot | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
7. | izr. prof. dr. Matjaž Duh | 6 | 30 | 15 | 15 | 15 | - | - | 75 | |
8 | izr. prof. dr. Matjaž Duh | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
9. | doc. dr. Ivan Lešnik | 3 | 15 | - | - | 30 | - | - | 45 | |
| Izbirna predmeta (2 predmeta, 9 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
10. | Notranje izbirni predmet | nosilec | 6 |
|
|
|
| - | - |
|
11. | Notranje izbirni predmet | nosilec | 3 |
|
|
|
| - | - |
|
| Praksa (3 tedne, 6 KT) |
|
|
|
|
|
|
|
| |
12. | nosilci specialnih didaktik | 6 | - | - | - | 15 | - | - | 15 | |
| Zaključno delo |
|
|
|
|
|
|
|
| |
13. | Diplomsko delo | 6 | - | - | - |
| - | 15 | 15 | |
| Skupaj | 60 | 195 | 60 | 30 | 255 | - | 15 | 555 |
Izbirni predmeti študijskega programa – notranji izbirni
Notranje izbirni pedagoško-psihološki predmeti*
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||||
P | SE | SV | LV | N | |||||
1. | izr. prof. dr. Tina Kavčič | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
2. | doc. dr. Urban Vehovar | 6 | 30 | 15 | 15 | 15 | - | 75 | |
3. | doc. dr. Urban Vehovar | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
4. | dr. Beno Arnejčič | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
5. | doc. dr. Petra Dolenc | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
6. | prof. dr. Jurka L. Vodopivec | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* študent izbira izmed navedenih predmetov v drugem letniku
Notranje izbirni predmeti jezikovno-kulturnega področja*
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||||
P | SE | SV | LV | N | |||||
1.a. | prof. dr. Igor Ž. Žagar | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
1.b. | doc. Jelena S. Cvetko | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
2.a. | izr. prof. dr. Marjanca P. Kuščer, izr. prof. dr. Vida M. Udovič, prof. dr. Rado Pišot | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
2.b. | doc. dr. Barbara Zorman | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
3.a. | doc. dr. Ivan Lešnik | 6 | 15 | - | - | 60 | - | 75 | |
3.b. | doc. dr. Ivan Lešnik | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
4.a. | doc. dr. Anja Zorman | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
4.b. | doc. dr. Anja Zorman | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
5.a. | doc. mag. Tilen Žbona | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
5.b. | doc. dr. Beatriz G. T. Čerkez | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
6.a. | izr. prof. dr. Vida M. Udovič | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
6.b. | Izpod peresa v objavo: tekstologija, uredniška in izdajateljska teorija ter praksa | doc. dr. Jonatan Vinkler | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Študent izbere v 8. semestru predmeta z isto zaporedno številko in z oznakama a in b.
Notranje izbirni predmeti matematičnega, naravoslovnega in športnega področja*
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||||
P | SE | SV | LV | N | |||||
1.a. | prof. dr. Mara Cotič | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
1.b. | prof. dr. Mara Cotič | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
2.a. | izr. prof dr. Nives Kovač | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
2.b. | izr. prof. dr. Nives Kovač | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
3a. | izr. prof. dr. Stanko Pelc | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
3b. | izr. prof. dr. Stanko Pelc | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
4a. | prof. dr. Rado Pišot | 6 | 30 | 15 | - | 30 | - | 75 | |
4b. | prof. dr. Rado Pišot | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 | |
5a. | Učenje s poskusi | doc. dr. Tomaž Kranjc | 3 | 15 | - | - | 30 | - | 45 |
5b. | Zvok in barve | doc. dr. Tomaž Kranjc | 6 | 60 | - | - | 30 | - | 90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Študent izbere v 8. semestru predmeta z isto zaporedno številko in z oznakama a in b.
Legenda:
KU = kontaktne ure (P – predavanja, SV = seminarske vaje, SE = seminarji, LV = laboratorijske vaje, TV = terenske vaje, N = nastopi, pedagoška praksa, M = mentorstvo zaključnega dela)
Izbirni predmeti s področja športa in rekreacije*
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||||
P | SE | SV | TV | N | |||||
1. | prof. dr. Rado Pišot | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
2. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
3. | prof. dr. Rado Pišot | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
4. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
5. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
6. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
7. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
8. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
9. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
10. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
11. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
12. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
13. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
14. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
15. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
16. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
17. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
18. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
19. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 | |
20. | Bojan Šturm, pred. | 3 | 9 | - | - | 51 | - | 60 |
*študent izbere dva izmed navedenih predmetov v prvem, drugem in/ali tretjem letniku
Izbirni predmeti s področja tujih jezikov*
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||||
P | SE | SV | TV | N | |||||
1. | doc. dr. Silva Bratož | 6 | - | 45 | 30 | - | - | 75 | |
2. | doc. dr. Silva Bratož | 6 | - | 45 | 30 | - | - | 75 | |
P | SE | VAJE | |||||||
3. | Družbene razsežnosti angleškega jezika | izr. prof. dr. Alenka Kocbek | 3 | 15 | 15 | 15 | 45 | ||
4. | Otroška in mladinska književnost v angleščini | izr. prof. dr. Alenka Kocbek | 6 | 30 | 15 | 30 | 75 | ||
5. | Moderni italijanski jezik 1 | Metka Malčič, lektor | 6 | - | 30 | 60 | 90 | ||
6. | Moderni italijanski jezik 2 | Metka Malčič, lektor | 6 | - | 30 | 60 | 90 | ||
7. | Slovnica italijanskega jezika - oblikoslovje in skladnja | doc. dr. Anja Zorman | 6 | 30 | 15 | 30 | 75 | ||
8. | Ustno in pisno sporočanje (italijanščina) | doc. dr. Luciano Monica | 3 | 15 | 15 | - | 30 | ||
9. | Italijanska književnost - Sodobna književnost in književnost ob meji | doc. dr. Nives Zudić A. | 6 | 30 | 15 | 30 | 75 |
Izbirni predmeti
Št. | Predmeti | Nosilec | KT | Oblike izvedbe KU | ∑ KU* | ||
P | SE | V | |||||
1. | doc. Jelena Sitar Cvetko | 6 | 30 | 15 | 30 | 75 | |
2. | doc. dr. Aksinja Kermauner | 6 | 30 | 45 | - | 75 | |
3. | Razredništvo in vodenje razreda | prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec | 6 | 30 | 15 | 30 | 75 |
4. | Filmska vzgoja | doc. dr. Barbara Zorman | 6 | 30 | 15 | 30 | 75 |
5. | Naravoslovne vsebine iz našega vsakdana | izr. prof. dr. Nives Kovač | 6 | 30 | 15 | 30 LV | 75 |
Pogoji za vpis in merila za izbiro ob omejitvi vpisa
V 1. letnik univerzitetnega študijskega programa prve stopnje Razredni pouk se lahko vpiše:
- kdor je opravil maturo,
- kdor je opravil poklicno maturo v kateremkoli srednješolskem programu in izpit enega od maturitetnih predmetov (filozofija, geografija, glasba, likovna teorija, psihologija, sociologija, sodobni ples, teorija in zgodovina drame in gledališče, umetnostna zgodovina, zgodovina), izbrani predmet ne sme biti predmet, ki ga je kandidat že opravil pri poklicni maturi,
- kdor je pred 1. 6. 1995 končal katerikoli štiriletni srednješolski program.
Če bo sprejet sklep o omejitvi vpisa, bodo kandidati iz točk a) in c) izbrani glede na:
- splošni uspeh pri maturi oziroma zaključnem izpitu: 70 % točk,
- splošni uspeh v 3. in 4. letniku: 30 % točk.
Kandidati iz točke b) pa bodo izbrani glede na:
- splošni uspeh pri poklicni maturi: 40 % točk,
- uspeh pri izbranem maturitetnem predmetu: 30 % točk,
- splošni uspeh v 3. in 4. letniku: 30 % točk.
Pogoji za napredovanje po programu in dokončanje študija
Študent mora za prehod v 2. letnik študijskega programa prve stopnje Razredni pouk doseči 54 KT (90 % KT) od 60 KT prvega letnika študijskega programa. V izjemnih primerih in z ustrezno utemeljitvijo, ki jo študent naslovi na Komisijo za študentske zadeve, se vpis v 2. letnik dopušča tudi z 48 doseženimi KT. Manjkajoče obveznosti mora študent opraviti do vpisa v 3. letnik.
Pogoj za vpis v 3. letnik je poleg opravljenih vseh obveznosti prvega letnika še doseženih 54 KT od 60 KT drugega letnika študijskega programa. V izjemnih primerih in z ustrezno utemeljitvijo, ki jo študent naslovi na Komisijo za študentske zadeve UP PEF, se vpis v 3. letnik dopušča tudi z 48 doseženimi KT iz drugega letnika. Manjkajoče obveznosti mora študent opraviti do vpisa v 4. letnik.
Pogoj za vpis v 4. letnik je poleg opravljenih vseh obveznosti prvega in drugega letnika še doseženih 54 KT od 60 KT tretjega letnika študijskega programa. V izjemnih primerih in z ustrezno utemeljitvijo, ki jo študent naslovi na Komisijo za študentske zadeve UP PEF, se vpis v 4. letnik dopušča tudi z 48 doseženimi KT iz tretjega letnika. Manjkajoče obveznosti mora študent opraviti do zagovora diplomskega dela.
Z vpisom v 4. letnik lahko študent prijavi temo diplomskega dela oziroma poda prošnjo za odobritev teme diplomskega dela.
Študent lahko ponavlja letnik, če je opravil vsaj polovico, tj. 30 KT vpisanega letnika. Komisija za študentske zadeve lahko omogoči ponavljanje tudi študentu, ki je iz upravičenih razlogov zbral manj od predpisanega števila KT.
Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom določene obveznosti in tudi opravi ter zagovarja diplomsko delo.
Priznavanje obveznosti
Prizna se lahko za največ 18 ECTS znanja, pridobljenega izven tega študijskega programa.
Nadaljevanje študija po merilih za prehode
Študent lahko prehaja iz študijskega programa, v katerega je vpisan (v nadaljevanju prvi študijski program), v nekega drugega (v nadaljevanju drugi študijski program) pod pogoji, določenimi s tem študijskim programom (če izpolnjuje pogoje za vpis v začetni letnik drugega programa in če so za to razpisana vpisna mesta) in v skladu z Zakonom o visokem šolstvu oziroma Merili za prehode med študijskimi programi, ki jih je sprejel Svet Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu.
Prehod med študijskimi programi je prenehanje izobraževanja v prvem študijskem programu in nadaljevanje študija v drugem študijskem programu.
Prvi študijski program so lahko tudi vsi študijski programi iste stopnje, pri katerih je kandidat že opravil študijske obveznosti in se lahko priznavajo v drugem študijskem programu.
Prehodi so možni med študijskimi programi:
- ki ob zaključku študija zagotavljajo pridobitev primerljivih kompetenc in
- med katerimi se lahko po kriterijih za priznavanje prizna vsaj polovica obveznosti po Evropskem prenosnem kreditnem sistemu (v nadaljevanju: ECTS) iz prvega študijskega programa, ki se nanašajo na obvezne predmete drugega študijskega programa.
Glede na obseg priznanih obveznosti iz prvega študijskega programa v Republiki Sloveniji ali tujini se lahko študent vpiše v isti ali višji letnik v drugem študijskem programu.
Pri prehodu se lahko priznavajo:
- primerljive študijske obveznosti, ki jih je študent opravil v prvem študijskem programu;
- neformalno pridobljena primerljiva znanja.
Predhodno pridobljena znanja študent izkazuje z ustreznimi dokumenti. O ustreznosti in primerljivosti opravljenih obveznosti in pridobljenih znanj na podlagi vloge kandidata odloča Senat UP PEF.
V skladu z Merili za prehode med študijskimi programi in internimi akti Univerze na Primorskem se lahko študent vključi v višji letnik drugega študijskega programa, če mu je v postopku priznavanja zaradi prehoda priznanih vsaj toliko kreditnih točk, ki so pogoj za vpis v višji letnik javnoveljavnega študijskega programa.
Ob omejitvi vpisa bodo kandidati izbrani na podlagi kriterijev, ki veljajo za izbor ob omejitvi vpisa v 1. letnik drugega študijskega programa.
Zaposljivost diplomanta
Za poučevanje od 1. do 5. razreda osnovne šole je ustrezna izobrazba zaključen magistrski študijski program 2. stopnje Razredni pouk.
Novice
20. nov. | Novice
Pogledi v mladinsko književnost Branke Jurca
V Knjižnici Ivana Potrča Ptuj so s simpozijem, na katerem sta sodelovali tudi dr. Barbara Zorman in dr. Vladka Tucovič Sturman z UP PEF, obeležili 110. obletnico rojstva Branke Jurca.
19. nov. | Novice
Novinarsko srečanje ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru
V torek, 19. novembra 2024, je v sejni sobi na UP PEF potekala novinarska konferenca ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru.
15. nov. | Novice
Dan eksperimentov na UP PEF
Dogodki
20. nov. - 22. nov. | Dogodek Koper
Študij v Sloveniji
20. nov. - 2. dec. | Dogodek Koper
Jože Ciuha: Razstava risb in grafik
21. nov. | Dogodek Koper