Inkluzivna pedagogika
Metode dela s slepimi in slabovidnimi
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
| Predmet: | Metode dela s slepimi in slabovidnimi | |||||||||||||
| Course title: | ||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
| Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
| Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
| 30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | ||||||||
| projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
| Nosilec predmeta / Lecturer: | doc. dr. Aksinija Kermauner | |||||||||||||
| Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||
| Vaje / Tutorial: | slovenski | |||||||||||||
| Vsebina: |
| *V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta:
|
| Temeljni literatura in viri: | |||||
| Osnovna literatura
Dopolnilna literatura
Dodatna literatura
|
| Cilji in kompetence: | |
| Cilji: Študent/ka spozna pojav slepote in slabovidnosti ter specifičnosti pri njihovem razvoju. Študent/ka spozna metode vzgoje in izobraževanja ter rehabilitacije slepih in slabovidnih. Izobraziti široko usposobljenega strokovnjaka, ki bo znal prepoznati posameznika v vsej svoji drugačnosti v razvoju in pri učenju in bo obvladal različne pristope, metode, tehnike in strategije za neposredno delo in za vključevanje slepih in slabovidnih v normalno življenje. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
| Predvideni študijski rezultati: | ||
| Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
| ||
| Metode poučevanja in učenja: | ||
| Poleg predavanj je več kot polovica kontaktnih ur predvidena za problemsko orientirano učenje v obliki laboratorijskih vaj in seminarskega dela, ki se zaključi s seminarsko nalogo, ki nastane na osnovi opazovanja in spoznanj iz prakse. |
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
| Znanje se preverja z ustnim izpitom študenta/ke. Poleg tega pa še s seminarsko nalogo, ki je predpogoj za pristop k izpitu. Seminarska naloga mora obsegati najmanj 1500 besed in pozitivna ocena je predpogoj za ustni izpit. Za seminarsko nalogo študenti prejmejo navodilo. | Seminarska naloga 40%, izpit 60%. | |||
| Reference nosilca: | |||||
|
Novice
19. nov. | Novice
Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem na obisku Univerze v Pretorii
Med 3. in 7. novembrom 2025 so prof. dr. Tina Štemberger, prof. dr. Sonja Čotar Konrad in doc. dr. Karmen Drljić gostovale na Pedagoški fakulteti Univerze v Pretorii v okviru programa Erasmus+ KA171. Namen obiska je bil izmenjava znanj in izkušenj ter krepitev mednarodnega sodelovanja na področju predšolske vzgoje in izobraževanja.
18. nov. | Novice
Sodelujoči v projektu RAČek na hospitacijskem usposabljanju v Vrtcu Pedenjped: računalniško mišljenje razvijali tudi v gozdu
V torek, 11. novembra, je v Vrtcu Pedenjped potekalo hospitacijsko usposabljanje za strokovne delavce, ki sodelujejo v projektu RAČek – Razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda. Udeleženci so spoznali primere dobrih praks, preizkusili različne učne pristope in se neposredno seznanili z inovativnimi načini razvijanja računalniškega mišljenja.
18. nov. | Novice
Prof. dr. Mara Cotič imenovana v tri državne komisije na področju vzgoje in izobraževanja
Prof. dr. Mara Cotič je bila v letu 2025, poleg tega, da je članica Strokovnega sveta za splošno izobraževanje Republike Slovenije, imenovana v tri državne komisije na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje Republike Slovenije.
Dogodki
25. nov. | Dogodek Koper