Pedagogika
Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarsko delo 15 ur=0,5 KT; seminarska naloga 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur= 0,5 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur =0,5 KT, praksa 30 ur =1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
*Samostojno študentovo delo vključuje tudi 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta: Kakovost in evalvacija:
Preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli tuja ali domača literatura o vrednotenju, preverjanju in ocenjevanju. |
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah ter samostojni in individualni študij. Metode poučevanja in učenja vključujejo študije primerov, sodelovalno učenje, problemsko učenje ipd. aktivne metode učenja. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Opravljene in predstavljene vaje predstavljajo 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih 25 % ocene in pisni/ustni izpit 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Opravljene in predstavljene vaje = 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih = 25 % ocene, pisni/ustni izpit= 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
19. apr. | Novice
MeetUP 2024 okrepil povezanost Alumni UP skupnosti
V četrtek, 18. aprila 2024, se je v avli UP FAMNIT odvilo letno srečanje alumnov Univerze na Primorskem – Alumni MeetUP, ki ga je letos zaznamovala prva podelitv nagrad in priznanj Alumni UP.
16. apr. | Novice
Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado
V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.
16. apr. | Novice
Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...
V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.