Pedagogika
Procesi učenja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Procesi učenja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 2. | 4. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | 30 | / | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Pogoji, ki jih mora študent izpolnjevati, da lahko uspešno sledi predmetu:
|
Vsebina: |
*V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Učenje kot proces:
Znanje kot posledica učenja in poučevanja:
Vloga posameznika kot subjekta/objekta v vzgojno – izobraževalnem procesu
Individualizacija pri poučevanju in učenju
Temelji komunikacije
Strategije učenja:
Učne težave:
Spoznavanje dokumentacije, ki določa okvirje poučevanja v javnih zavodih
Pri vsakem od navedenih sklopov je temeljni učni rezultat študenta poznavanje posameznih opredelitev, nadgradnja pa razumevanje posledic vsakega specifičnega pristopa in dela procesa učenja in poučevanja ter sposobnost povezovanja opredeljenih sklopov, tudi z vsebinami drugih predmetov. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/ka spozna kaj je učenje, teorije učenja, dejavnike učenja ter sestavine učenja kot procesa (vrste, načine, organizacijo…). Spozna samoregulativne mehanizme pri učenju, pomen in pripravo individualiziranega programa učenja ter sistem vse življenjskega učenja kot temelja za karierni razvoj. Spozna in zna prepoznati različne učne težave in strategije za obvladovanje teh težav. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence: Navedemo najpomembnejše kompetence, ki izhajajo iz / se nanašajo na predmetno področje, oziroma kompetence ter modele specifičnega področja. Te kompetence pomagajo študentu pri delu neposredno na predmetnem področju in tvorijo osnovo njegove zaposljivosti na tem področju. Predmetno specifične kompetence praviloma niso v celoti prenosljive na druga predmetna področja.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja povezovati z aktivnim samoizobraževanjem (seminarske vaje) in z drugimi aktivnimi metodami učenja (diskusija,analiza, iniciativa..). |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Seminarska naloga in ustni izpit, kjer mora študent/ka pokazati, kako obvlada teoretična znanja, kot poznavanje prakse in kako zna navedeno znanje aplicirati v konkretnih situacijah. | 40 % seminarska naloga, 60 % izpit. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
20. jan. | Novice
Živa knjižnica socialnih pedagogov
V četrtek, 16. januarja 2025, so na Oddelku za socialno pedagogiko na UP PEF prvič izvedli živo knjižnico.
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
Dogodki
23. jan. | Dogodek Ljubljana
Razstava Pepel kot izziv v umetniški praksi
14. feb. - 15. feb. | Dogodek Koper