• A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • Z
  • Ž
  • VSI
Andreja_Klancar.jpg

viš. pred. dr. Andreja Klančar

 
Strokovni oz. znanstveni naslov: doktorica znanosti
Pedagoški naziv: višja predavateljica
Matično področje : računalniško in informacijsko izobraževanje
 
Elektronski naslov:
Oddelek: Oddelek za predšolsko vzgojo
Bibliografija: COBISS
Pedagoško delo:

Doktorica znanosti s področja edukacijskih ved, profesorica matematike in računalništva, visokošolska učiteljica v visokošolskih strokovnih programih ter visokošolska sodelavka pri predmetih Izobraževalna tehnologija in Vzgoja za medije na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.

Znanstveno-raziskovalno delo: SICRIS

Strokovno in znanstveno delovanje na področjih računalniškega in informacijskega izobraževanja, didaktike matematike, vključevanja sodobnih tehnologij in razvoja sodobnih učnih okolij ter didaktični rabi e-gradiv pri učenju in poučevanju.

Sodelovanje v projektih:

·         2009 – 2013 projekt e-šolstvo: cilj projekta je bila nadgradnja obstoječih dejavnosti na področju usposabljanja učiteljev in drugih strokovnih sodelavcev ter svetovanja, didaktične podpore in tehnične pomoči vzgojno-izobraževalnim zavodom za uporabo IKT in e-gradiv pri poučevanju in učenju.

·         2013 – 2015 Comenius project »Together is better – A collaboration toolbox to build school for all«, v okviru katerega so konzorcijske partnerice (Belgija, Velika Britanija, Švedska, Finska, Avstrija in Slovenija) delovale na področju razvoja inkluzivnega izobraževanja. 

·         2015-2018 Erasmus + KA2 inovacijski projekt »Use Diversity to Enhance Learning in 21st Century«. Konzorcij so sestavljale partnerske organizacije iz Belgije, Avstrije Italije, Češke in Slovenije, ki so pokrivale celotno vertikalo (diamantni model) – univerza, zavodi za šolstvo ter šole.

 

Druge dejavnosti:
  • Recenzentka pri DZS

COBISS objave

2024 | Beno Arnejčič, Silva Bratož, Majda Cencič, Nastja Cotič, Petra Furlan, Giuliana Jelovčan, Matjaž Juhart, Andreja Klančar, Jiři Kočica, Barbara Kopačin, Nives Kovač, Mitja Krajnčan, Nina Krmac, Mojca Kukanja-Gabrijelčič, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Sonja Rutar, Tina Štemberger, Vladka Tucovič Sturman, Marina Volk, Barbara Zorman, Mojca Žefran

Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Spomini zaposlenih, študentov in diplomantov Pedagoške fakultete v Kopru

2024 | Anita Sila, Andreja Klančar

Izvirni znanstveni članek

TiDE model - Creating plurilingual digital materials with future preschool teachers

2024 | Aleksander Janeš, Andreja Klančar

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Pathway analysis of the dynamics of teacher educators’ professional digital competence

2024 | Andreja Klančar, Aleksander Janeš

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Comparing pre-service preschool and primary school teachers’ views on their pedagogical digital competencies, attitudes, and future use of digital technologies in teaching

2024 | Amalija Žakelj, Andreja Klančar

Izvirni znanstveni članek

Examining the conceptual and procedural knowledge of decimal numbers in sixth-grade elementary school students

2023 | Aleksander Janeš, Andreja Klančar

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

What digital tools teachers are ready to use in kindergarten – international comparative study with early childhood pre-service teachers

2023 | Aleksander Janeš, Andreja Klančar

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Attitudes of preservice teachers about the use of digital technologies and the use of digital technologies in primary education

2023 | Andreja Klančar, Aleksander Janeš

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Mnenja študentov razrednega pouka o prihodnji rabi digitalnih tehnologij pri poučevanju in učenju

2023 | Aleksander Janeš, Andreja Klančar

Izvirni znanstveni članek

Preliminary results from Norway, Slovenia, Portugal, Turkey, Ukraine, and Jordan : investigating pre-service teachers' expected use of digital technology when becoming teachers

2023 | Aleksander Janeš, Andreja Klančar

Izvirni znanstveni članek

International perspectives on the dynamics of pre-service early childhood teachers’ digital competences

2023 | Sonja Čotar Konrad, Andreja Klančar, Stanko Pelc, Igor Rižnar

Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Instructional design

2023 | Andreja Klančar, Amalija Žakelj

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Graphical representations in solving geometric problems

2022 | Aleksander Janeš, Andreja Klančar

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Digitalization tools challenges for students in post-pandemic era

2022 | Amalija Žakelj, Andreja Klančar

Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Matematična pismenost

2022 | Andreja Klančar, Simon Brezovnik

Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Podpora digitalnih tehnologij pri posameznih fazah reševanja problemov

2022 | Simon Brezovnik, Andreja Klančar

Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Računalniško mišljenje v podporo razvijanju naravoslovne in matematične pismenosti

2022 | Andreja Klančar, Aleksander Janeš

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Stališča študentov predšolske vzgoje do uporabe digitalnih tehnologij in raba digitalnih tehnologij v predšolski vzgoji

2022 | Andreja Klančar, Amalija Žakelj, Simon Brezovnik, Vida Manfreda Kolar, Nik Stopar

Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Razvijanje zmožnosti avtentičnih problemov s smiselno rabo digitalnih tehnologij

2022 | Amalija Žakelj, Andreja Klančar

Izvirni znanstveni članek

The role of visual representations in geometry learning

2021 | Amalija Žakelj, Andreja Klančar

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Development of conceptual, procedural and problem-solving knowledge in mathematics with examples of ICT supported learning/activities

2021 | Amalija Žakelj, Andreja Klančar

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Povezovanje matematike z okoljem skozi ustvarjalno reševanje avtentičnih problemov

2021 | Izidor Hafner, Andreja Klančar

Objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Making a rhombic 1080-hedron

2021 | Andreja Klančar, Andreja Istenič, Mara Cotič, Amalija Žakelj

Izvirni znanstveni članek

Problem-based geometry in seventh grade : examining the effect of path-based vs. conventional instruction on learning outcomes

2020 | Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Amalija Žakelj, Mirjam Bon Klanjšček, Andreja Klančar

Drugo učno gradivo

Matematika 9. Samostojni delovni zvezek

2019 | Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Amalija Žakelj, Mirjam Bon Klanjšček, Andreja Klančar

Drugo učno gradivo

Matematika 8. Samostojni delovni zvezek

2019 | Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Amalija Žakelj, Mirjam Bon Klanjšček, Andreja Klančar

Drugo učno gradivo

Matematika 7. Samostojni delovni zvezek

2019 | Andreja Klančar

Drugo učno gradivo

Matematika 8. Interaktivno gradivo za matematiko v 8. razredu osnovne šole

2018 | Andreja Klančar, Mara Cotič, Amalija Žakelj, Darjo Felda

Znanstvena monografija

Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli

2018 | Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Amalija Žakelj, Andreja Klančar

Drugo učno gradivo

Matematika 6 : samostojni delovni zvezek

2018 | Andreja Klančar

Drugo učno gradivo

Matematika 6. Interaktivno gradivo za matematiko v 6. razredu osnovne šole

2015 | Andreja Klančar

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Aktivnosti pri pouku geometrije v osnovni šoli

2012 | Andreja Klančar, Katja Arzenšek Konjajeva

Strokovni članek

Interaktivni medpredmetni pouk - mini mundus