• A
  • B
  • C
  • Č
  • D
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • P
  • R
  • S
  • Š
  • T
  • U
  • V
  • Z
  • Ž
  • VSI

doc. dr. Ana Bardorfer

 
Strokovni oz. znanstveni naslov: doktorica znanosti
Pedagoški naziv: docentka
Matično področje : psihologija razvoja in učenja
Znanstveni naziv: asistentka
 
Elektronski naslov:
Telefonska številka: 05 663 12 52
Kabinet: Kabinet za psihološke vede in specialno pedagogiko (DŠDK)
Oddelek: Oddelek za razredni pouk
Bibliografija: COBISS
Pedagoško delo:

Redni študij

  • Zgodnje učenje: Razvojnopsihološki vidki zgodnjega učenja: LV in SE,
  • Predšolska vzgoja: Pedagoška psihologija: LV/PP,
  • Razredni pouk: Razvojna psihologija s prakso: LV/PP,
  • Razredni pouk: Pedagoška psihologija: LV/PP.

Izredni študij (Ptuj in Slovenske konjice)

  • Predšolska vzgoja: Razvojna psihologija: P,
  • Predšolska vzgoja: Pedagoška psihologija: P.
Znanstveno-raziskovalno delo: SICRIS

Znanstveni prispevek: Bardorfer, A. (2013). Medosebni stik med učiteljem in študenti: nove orpedelitev za visokošolski prostor. Psihološka obzorja, 1/22. 

 

COBISS objave

2024 | Ana Bardorfer

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Osebnost visokošolskega učitelja kot dejavnik medosebnega stika med učiteljem in študenti

2024 | Ana Bardorfer

Izvirni znanstveni članek

Fostering students' active participation in higher education : the role of teacher-student rapport

2023 | Ana Bardorfer

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Dejavniki psihičnega blagostanja študentov

2022 | Ana Bardorfer, Petra Dolenc

Izvirni znanstveni članek

Teacher-student rapport as predictor of learning motivation within higher education : the self-determination theory perspective

2020 | Ana Bardorfer, Tina Kavčič

Izvirni znanstveni članek

Razvoj in validacija lestvice za merjenje medosebnega stika med visokošolskimi učitelji in študenti

2018 | Iztok Retar, Ana Bardorfer

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Fitness manager's lifelong learning model

2017 | Ana Bardorfer

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Učinki in načini vzpostavljanja medosebnega stika med visokošolskimi učitelji in študenti: perspektiva učiteljev

2016 | Iztok Retar, Ana Bardorfer

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

Top 15 competencies of slovenian fitness managers

2016 | Mojca Kukanja-Gabrijelčič, Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, Ana Bardorfer

Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Praktično pedagoško usposabljanje : priročnik za študente programa Edukacijske vede in mentorje na študijski praksi

2015 | Ana Bardorfer, Iztok Retar

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?

2015 | Ana Bardorfer, Andreja Istenič

Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Prehod v odraslost kot dejavnik ravnanja in odločanja pri učenju

2013 | Ana Bardorfer

Pregledni znanstveni članek

Medosebni stik med učiteljem in študenti : nova opredelitev za visokošolski prostor = Student teacher rapport : a new conceptualization for the context of higher education

2010 | Ana Bardorfer

Strokovni članek

Arhetipsko znamčenje kot način ustvarjanja močnih in pomenskih blagovnih znamk

2007 | Ana Bardorfer

Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Uporaba etnografskega pristopa v tržnem raziskovanju