Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Različnosti v procesih učenja II.
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Različnost v procesih učenja II. | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 2. | 3. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
15 | 15 | / | / | Pedagoška praksa 15 | *45 | 3 KT | ||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e- izobraževanja. *seminarska naloga (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Sonja Rutar | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Družbena umeščenost raznolikosti
Kurikulum
Socialna inkluzivnost v vzgoji in izobraževanju:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura: Črnak- Meglič. A. (1997). Konvencija o otrokovih pravicah. Ljubljana: Slovenski odbor za UNICEF.
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Znanje se preverja z ustnim ali pisnim izpitom študenta/-ke in z ovrednotenjem aktivnosti pri seminarjih. Za pripravo seminarske naloge študent/-ka prejme navodila. | 40 % seminarska naloga, 60% izpit. |
Reference nosilca: |
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.