Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Različnosti v procesih učenja II.
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Različnost v procesih učenja II. | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 2. | 3. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
15 | 15 | / | / | Pedagoška praksa 15 | *45 | 3 KT | ||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e- izobraževanja. *seminarska naloga (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Sonja Rutar | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Družbena umeščenost raznolikosti
Kurikulum
Socialna inkluzivnost v vzgoji in izobraževanju:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura: Črnak- Meglič. A. (1997). Konvencija o otrokovih pravicah. Ljubljana: Slovenski odbor za UNICEF.
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Znanje se preverja z ustnim ali pisnim izpitom študenta/-ke in z ovrednotenjem aktivnosti pri seminarjih. Za pripravo seminarske naloge študent/-ka prejme navodila. | 40 % seminarska naloga, 60% izpit. |
Reference nosilca: |
|
Novice
20. jan. | Novice
Živa knjižnica socialnih pedagogov
V četrtek, 16. januarja 2025, so na Oddelku za socialno pedagogiko na UP PEF prvič izvedli živo knjižnico.
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
Dogodki
23. jan. | Dogodek Ljubljana
Razstava Pepel kot izziv v umetniški praksi
14. feb. - 15. feb. | Dogodek Koper