Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Različnosti v procesih učenja II.
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
| Predmet: | Različnost v procesih učenja II. | |||||||||||||
| Course title: | ||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
| Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 2. | 3. | |||||||||||
| Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
| 15 | 15 | / | / | Pedagoška praksa 15 | *45 | 3 KT | ||||||||
| Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e- izobraževanja. *seminarska naloga (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT | ||||||||||||||
| Nosilec predmeta: | doc. dr. Sonja Rutar | |||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
| Vaje: | slovenski | |||||||||||||
| Vsebina: |
| Družbena umeščenost raznolikosti
Kurikulum
Socialna inkluzivnost v vzgoji in izobraževanju:
|
| Temeljni literatura in viri / Readings: |
| Osnovna literatura: Črnak- Meglič. A. (1997). Konvencija o otrokovih pravicah. Ljubljana: Slovenski odbor za UNICEF.
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
| Metode poučevanja in učenja: |
|
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Znanje se preverja z ustnim ali pisnim izpitom študenta/-ke in z ovrednotenjem aktivnosti pri seminarjih. Za pripravo seminarske naloge študent/-ka prejme navodila. | 40 % seminarska naloga, 60% izpit. |
| Reference nosilca: |
|
Novice
21. okt. | Novice
Predstavitev znanstvene monografije Ilustriranje nevidnega
V sredo, 16. oktobra, je v Pretorski palači potekala predstavitev znanstvene monografije Ilustriranje nevidnega: oblikovanje za vključujočo družbo, ki prinaša pomemben prispevek k razumevanju in razvoju dostopnega vizualnega oblikovanja za osebe z okvarami vida.