Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Pedagoško raziskovanje zgodnjega obdobja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Pedagoško raziskovanje zgodnjega obdobja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | 15 | / | Pedagoška praksa 15 | *105 | 6 KT | ||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e-izobraževanja. *seminarska naloga 15 ur = 0,5KT; projektno delo (pedagoška praksa) 30 ur = 1 KT; krajši pisni izdelki (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT. | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Boris Kožuh | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Predmet se usmerja na pretežno kvalitativno raziskovanje zgodnjega obdobja poučevanja in učenja. Poudarjena je etičnosti v raziskovanju, timsko raziskovanje ter posebnosti v primerjavi s kvantitativnim raziskovanjem, pa tudi glavne značilnosti kvalitativnega raziskovanja. Predstavljen je proces kvalitativnega raziskovanja zgodnjega obdobja učenja:
Vsebina procesa raziskovanja se nadaljuje s kvalitativno analizo in oblikovanjem »teorije« oz. zaključkov. Sledi predstavljanje rezultatov raziskave bodisi pisno, govorno ali na posterju. Podrobneje so predstavljene nekatere, pretežno kvalitativne raziskave, kot so:
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Metode poučevanja in učenja:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Seminarska naloga vključuje 37,5 % skupne ocene, govorna predstavitev ter na posterju 12,5 % ter pisni izpit 50,0 % skupne ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. |
Reference nosilca: |
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.