Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Pedagoško raziskovanje zgodnjega obdobja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Pedagoško raziskovanje zgodnjega obdobja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | 15 | / | Pedagoška praksa 15 | *105 | 6 KT | ||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e-izobraževanja. *seminarska naloga 15 ur = 0,5KT; projektno delo (pedagoška praksa) 30 ur = 1 KT; krajši pisni izdelki (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT. | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Boris Kožuh | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Predmet se usmerja na pretežno kvalitativno raziskovanje zgodnjega obdobja poučevanja in učenja. Poudarjena je etičnosti v raziskovanju, timsko raziskovanje ter posebnosti v primerjavi s kvantitativnim raziskovanjem, pa tudi glavne značilnosti kvalitativnega raziskovanja. Predstavljen je proces kvalitativnega raziskovanja zgodnjega obdobja učenja:
Vsebina procesa raziskovanja se nadaljuje s kvalitativno analizo in oblikovanjem »teorije« oz. zaključkov. Sledi predstavljanje rezultatov raziskave bodisi pisno, govorno ali na posterju. Podrobneje so predstavljene nekatere, pretežno kvalitativne raziskave, kot so:
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Metode poučevanja in učenja:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Seminarska naloga vključuje 37,5 % skupne ocene, govorna predstavitev ter na posterju 12,5 % ter pisni izpit 50,0 % skupne ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. |
Reference nosilca: |
|
Novice
20. nov. | Novice
Pogledi v mladinsko književnost Branke Jurca
V Knjižnici Ivana Potrča Ptuj so s simpozijem, na katerem sta sodelovali tudi dr. Barbara Zorman in dr. Vladka Tucovič Sturman z UP PEF, obeležili 110. obletnico rojstva Branke Jurca.
19. nov. | Novice
Novinarsko srečanje ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru
V torek, 19. novembra 2024, je v sejni sobi na UP PEF potekala novinarska konferenca ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru.
15. nov. | Novice
Dan eksperimentov na UP PEF
Dogodki
20. nov. - 22. nov. | Dogodek Koper
Študij v Sloveniji
20. nov. - 2. dec. | Dogodek Koper
Jože Ciuha: Razstava risb in grafik
21. nov. | Dogodek Koper