Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Razvojno-psihološki vidiki zgodnjega učenja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Razvojno-psihološki vidiki zgodnjega učenja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 1. | 1. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 30 | / | / | Pedagoška praksa 15 | *105 | 6 KT | ||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e-izobraževanja. *seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur =1,5 1 KT; krajši pisni izdelek (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT. | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Petra Dolenc, izr. prof. dr. Tina Kavčič | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Izbrane teme iz razvojne psihologije s poudarkom na celostnem razvoju otrok:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študenti spoznajo interakcijsko povezanost razvoja otrokovih psihomotoričnih, kognitivnih, psihosocialnih potencialov z biološkimi, socialnimi in kulturnimi dejavniki. Prepoznajo pomen nekaterih osebnostnih značilnosti, ki so pomembne za učinkovito poučevanje in delo z mlajšimi otroki. Razvijajo občutljivost za razumevanje otrokovih psiholoških potreb in razvojnih možnosti. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Metode poučevanja in učenja:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Načini preverjanja znanja:
| 40 % seminarska naloga, 60% izpit. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.