Inkluzivna pedagogika
Pomoč z glasbo otrokom s posebnimi potrebami pri rednem vzgojno-izobraževalnem procesu
| UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | |||||||||||||||||
| Predmet: | Pomoč z glasbo otrokom s posebnimi potrebami pri rednem vzgojno-izobraževalnem procesu | ||||||||||||||||
| Course title: | |||||||||||||||||
| Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | ||||||||||||||
| Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | ||||||||||||||
| Vrsta predmeta / Course type | izbirni | ||||||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta / University course code: | |||||||||||||||||
| Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Vaje Tutorial | Klinične vaje work | Druge oblike študija | Samost. delo Individ. work | ECTS | |||||||||||
| 45 | 30 | / | / | / | 105 | 6 | |||||||||||
| Nosilec predmeta / Lecturer: | izr. prof. dr. Mirko Slosar | ||||||||||||||||
| Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | |||||||||||||||
| Vaje / Tutorial: | |||||||||||||||||
| Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | ||||||||||||||||
| / | |||||||||||||||||
| Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji: Študent/-ka:
Splošne kompetence: Študent/-ka:
Predmetnospecifične kompetence: Študent/-ka:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija: Študent/-ka:
|
| Metode poučevanja in učenja: |
|
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
| seminarska naloga 30%, izpit: pisni 35% in praktični 35%. |
| Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.