Inkluzivna pedagogika
Psihologija igre
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Psihologija igre | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | Izbirni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 30 | 15 | / | 105 | 6 | |||||||||||
Projektna naloga 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Tina Kavčič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Opredelitev igre, funkcije igre in njen pomen za spoznavni, socialni in govorni razvoj otrok, spoznavne in socialne vrste igre, razvoj igre od rojstva do odraslosti, vloga mentalno razvitejšega partnerja v igri otrok (območje bližnjega razvoja), spodbujanje igre, vloga igre v izobraževanju, igra otrok s posebnimi potrebami, igra otrok v različnih kulturah, pomen različnih igrač za igro (strukturiranost, realističnost, spolna stereotipnost igrač), opazovanje in ocenjevanje igre. |
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Marjanovič Umek, L., Zupančič, M. (ur.) (2006). Psihologija otroške igre: od rojstva do vstopa v šolo, 1. dopolnjena izdaja. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete. Marjanovič Umek, L., Zupančič, M. (ur.) (2004). Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete. |
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
| ||
Metode poučevanja in učenja: | ||
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
| 70 %, 30 %. |
Reference nosilca / Lecturer's references: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.