Inkluzivna pedagogika
Glasbena vzgoja v heterogenih skupinah
| UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
| Predmet: | Glasbena vzgoja v heterogenih skupinah | ||||||||||||||||
| Course title: | |||||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
| Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | ||||||||||||||
| Vrsta predmeta | Izbirni | ||||||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
| 30 | 15 | / | 30 | / | 105 | 6 | |||||||||||
| Projektna naloga 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
| Nosilec predmeta: | doc. dr. Ivan Lešnik | ||||||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
| Vaje: | slovenski | ||||||||||||||||
| Vsebina: |
|
| Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
| Osnovna literatura:
| |||||
| Cilji in kompetence: | |
| Cilji: Študent/ka
|
| Predvideni študijski rezultati: | ||
| Znanje in razumevanje: Študent/ka:
Študent/ka:
Študent/ka:
|
| Metode poučevanja in učenja: | ||
| Oblike dela:
Metode dela:
|
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
| Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Oceno sestavlja uspešno opravljen seminar, pisni del ter praktični del izpita. | Seminarska naloga = 25%, pisni del izpita = 25 %, praktični del = 50 %. | |||
| Reference nosilca: | |||||
|
Novice
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.