Inkluzivna pedagogika
Socialna integracija in podporne oblike
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Socialna integracija in podporne oblike | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 1. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
15 | 30 | 30 | / | / | 105 * | 6 | |||||||||||
Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 45 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Janez Drobnič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Socialna integracija:
Podporne oblike in dejavnosti:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
| ||
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja povezovati z aktivnim samoizobraževanjem (seminarske vaje) in z drugimi aktivnimi metodami učenja (analiza, iniciativa, diskusija...) ter izvajanjem prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Seminarska naloga in ustni izpit, kjer mora študent/ka pokazati, kako obvlada teoretična znanja in kako jih zna aplicirati v praksi. | 40 % seminarsko delo, 60% izpit. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
20. jan. | Novice
Živa knjižnica socialnih pedagogov
V četrtek, 16. januarja 2025, so na Oddelku za socialno pedagogiko na UP PEF prvič izvedli živo knjižnico.
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
Dogodki
23. jan. | Dogodek Ljubljana
Razstava Pepel kot izziv v umetniški praksi
14. feb. - 15. feb. | Dogodek Koper