Inkluzivna pedagogika
Partnerstvo s starši in okoljem
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Partnerstvo s starši in okoljem | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
Projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse.
Partnerstvo s starši:
Partnerstvo z lokalno skupnostjo, družbenimi inštitucijami in njenimi predstavniki:
Partnerstvo s strokovnimi inštitucijami izven šole/vrtca:
Partnerstva v funkciji profesionalnega razvoja in zagotavljanja kakovosti:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Delo bo potekalo v večjih, manjših skupinah, v parih in individualno. Temeljilo bo na upoštevanju identificiranih predhodnih spoznanj, principih problemskega in aktivnega raziskovalnega učenja prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Seminarsko delo, izpit. | 40 % seminarsko delo, 60 % izpit. |
Reference nosilca / Lecturer's references: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.