Inkluzivna pedagogika
Individualizacija vzgoje in izobraževanja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Individualizacija vzgoje in izobraževanja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
45 | 30 | / | / | / | 105* | 6 | ||||||||
Projektna naloga 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 45 ur = 1,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Božidar Opara | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
*V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse.
|
Temeljni literatura in viri: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura: Internet naslovi:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji: Študent/-ka spozna koncept individualizirane vzgoje in izobraževanja, zna povezati znanja različnih predmetnih področij programa ter se usposobi za inter- in trans- disciplinarno praktično oblikovanje, izvajanje ter evalvacijo individualiziranega programa za osebo s posebnimi potrebami v različnih življenjskih obdobjih.
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja, individualno samostojno učenje študentov, praktično delo študentov, seminarsko delo (priprava in predstavitev), diskusije, sodelovalno učenje. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Predstavitev projektne naloge v obliki seminarskega dela: individualiziran program za 50% ocene. Pisni izpit (50% ocene). | Predstavitev projektne naloge v obliki seminarskega dela: individualiziran program = 50% ocene, pisni izpit = 50% ocene. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.