Inkluzivna pedagogika
Metode dela z otroki z znižanimi učnimi sposobnostmi in otroki z učnimi težavami
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Metode dela z otroki z znižanimi učnimi sposobnostmi in otroki z učnimi težavami | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 1. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Božidar Opara | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse.
Definicije in klasifikacije otrok:
Identifikacija otrok z znižanimi učnimi sposobnostmi in otrok z učnimi težavami. Sistem vzgoje in izobraževanja otrok z znižanimi učnimi sposobnostmi:
Vzgoja in izobraževanje otrok z učnimi težavami:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetno-specifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Problemsko učenje na osnovi opazovanja prakse usmerja študente/študentke k sodelovalnemu in individualnemu učenju. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Velik del kontaktnih ur je namenjen problemsko orentiranemu učenju. Študent/ka mora opraviti ustni izpit iz predmeta, ki mu študent lahko pristopi po uspešno izdelanem in predstavljenem seminarskem delu. Temo seminarja si izbere študent/ka sam/a s soglasjem izvajalca. Za izdelavo seminarske naloge študenti dobijo navodila. | Seminarsko delo 40 %, izpit 60 %. |
Reference nosilca / Lecturer's references: | |||||
|
Novice
27. mar. | Novice
Vsebine projekta B-RIN odmevajo tudi na 2. mednarodni konferenci Moč digitalnega izobraževanja
V soboto, 23. marca 2024, je projekt B-RIN gostoval tudi na 2. mednarodni konferenci Moč digitalnega izobraževanja
26. mar. | Novice
Pogovor z Jernejem Ščekom: nismo gospodarji sveta, smo vrtnarji
V ustvarjalnem središču Oddelka za umetnost in oblikovanje so študentje Pedagoške fakultete ter Fakultete za humanistične študije 25. marca gostili priljubljenega slovenskega profesorja in aktivnega člana slovenske narodne skupnosti v Italiji Jerneja Ščeka.
26. mar. | Novice
Priznanje Univerze tudi naši sodelavki in študentki
Univerza na Primorskem vsako leto obeležuje obletnice obstoja v tednu okoli 17. marca, saj je bila 17. marca 2003, vpisana v Sodni register. Tako vsako leto poteka Teden UP, znotraj njega pa vedno Slavnostna akademija, na kateri UP podeli nagrade vsem, ki so s svojim delom ali aktivnostmi prispevali k ugledu, razvoju in uspehu univerze.
Dogodki
11. apr. | Dogodek Koper
Dan odprtih vrat UP PEF: Informativni dan za podiplomski študij
31. maj. | Vseživljenjsko učenje Slovenija