Razredni pouk
Slovnica italijanskega jezika - oblikoslovje in skladnja
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
| Predmet: | Slovnica italijanskega jezika - oblikoslovje in skladnja | |||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
| Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. | ||||||||||||||
| Vrsta predmeta | izbirni | |||||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
| 30 | 15 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
| Nosilec predmeta / Lecturer: | doc. dr. Anja Zorman | |||||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | italijanski | ||||||||||||||
| Vaje: | italijanski | |||||||||||||||
| Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
| / | / | |||||||||||||||
| Vsebina: |
| Uvod v jezikoslovje kot znanstveno disciplino. Osnovna strokovna terminologija. Razvijanje temeljnih metakompetenc s področja jezikoslovja. Razvijanje jezikovne kompetence s področja pravopisa in oblikoslovja. Osnove fonologije in pravopisa: delitev na zloge, uporaba naglasa, glasoslovno-skladenjski pojavi; uporaba stavčnih ločil in velike začetnice, pri tem je velik poudarek na posebnostih italijanskega jezika glede na slovenščino (kontrastivni pristop). Pregled oblikoslovnih značilnosti posameznih slovničnih kategorij: samostalnik, člen, pridevnik, prislov, predlog, veznik, medmet, glagol (splošna teorija glagola, glagolski načini, glagolski časi, pasivne, neosebne in povratne strukture). Osnovne oblikoslovne značilnosti izbranih besedilnih vrst in govorjenega sodobnega italijanskega jezika. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
| Obvezna literatura / Required readings:
Dodatna literatura/ Additional readings:
Dodatni viri/ Additional sources:
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje: Študentje se seznanijo z osnovnimi koncepti in strokovno terminologijo s področja oblikoslovja. Izurijo se v natančni rabi jezikovnih oblik italijanščine in jih znajo opisati ter umestiti v sistem. Usposobijo se za iskanje ustreznih podatkov iz pisnih in elektronskih virov. Uporaba: Pridobljeno znanje študent/-ka uporabi v novih kontekstih, ki so vezani na različne besedilne vrste in jezikovne zvrsti. Refleksija: Sposoben/-na je kritično ovrednotiti svoje poznavanje italijanskega oblikoslovja in poiskati možnosti za izboljšanje svoje jezikovne in metajezikovne kompetence. |
| Metode poučevanja in učenja: |
| Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta/ke. |
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Aktivno sodelovanje na predavanjih, seminarjih in vajah. Pisni in ustni izpit | Aktivno sodelovanje pri predavanjih, vajah in seminarjih (do 10% skupne vrednosti) ter izdelava in predstavitev seminarske naloge (do 10%) Izpit (do 80%), ki ga opravlja študent pisno in ustno. |
| Reference nosilca: |
| doc. dr. Anja ZORMAN IZBOR IZ BIBLIOGRAFIJE
|
Novice
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.