Razredni pouk
Moderni italijanski jezik 2
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
Predmet: | Moderni italijanski jezik 2 | |||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
/ | 30 | 60 | / | / | 90 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta: | Metka Malčič, lektor | |||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | italijanski | ||||||||||||||
Vaje: | italijanski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ | / |
Vsebina: |
Študent/ka poglablja poznavanje jezikovnih, besedilnih in pragmatičnih načel ter zakonitosti skozi besedila z raznovrstnimi vsebinami: Delo in zaposlovanje; Okolje in skrb zanj; Jezikovna situacija v Italij nekoč in danes; Bralna kultura. Ob delu z besedili poglablja poznavanje jezikovnih, besedilnih in pragmatičnih načel ter zakonitosti. Jezikovna načela in zakonitosti
Struktura besedila
Pragmatična načela in zakonitosti
Osnove prevajanja Študent/ka spoznava osnove prevajanja kot primerjalni pristop obravnave besedila v prvem in drugem, tujem jeziku. Pri tem opazuje kontrastivne terminološke principe razvrščanja splošnega besedišča. Tako razvija:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Obvezna literatura / Required readings:
Dodatna literatura/ Additional readings:
Dodatni viri/ Additional sources:
|
Cilji in kompetence: |
Ob vsebinah, metodah, oblikah študijskega programa in s samoizobraževanjem se študent/ka usposablja za produktivno rabo jezika na visoki ravni. Pouk jezika z elementi medkulturne komunikacije temelji na komunikativni metodi in nudi študentom/kam vpogled v italijanski jezik, deželo in kulturo.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/ka: Splošne kompetence: Študent/ka: Uporaba: Študent/ka: Refleksija: Študent/ka: |
Metode poučevanja in učenja: |
Oblike dela:
Metode dela:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Aktivno sodelovanje. Študentke/-je opravljajo izpit iz vsebine predmeta in seminarsko nalogo. Obseg seminarske naloge je od 2000 do 3000 besed. Vrednotenje oddanih nalog sloni na kriterijih: utemeljenost in verodostojnost podatkov, natančnost in strokovnost njihove obdelave, teoretska podlaga zaključkov in prenos ugotovitev, izvirnost interpretacije, jezikovna pravilnost in strukturiranost besedila/zvrsti, ustreznost virov in citatov. Sestavni del ocene oddanega dela bo tudi predstavitev njegove vsebine študijski skupini. | Aktivno sodelovanje do 10 %, seminarska naloga, izvedena na podlagi literature ali terenskega dela do 20%, izpit do 70 %. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
doc. dr. Nives ZUDIČ ANTONIČ IZBOR IZ BIBLIOGRAFIJE
|
Novice
20. dec. | Novice
Okrogli mizi ob šesti ediciji SPEKULE: Gnetljivo navzven
Od 16. decembra 2024 se odvija šesta edicija SPEKULE, ki je nosila naslov Gnetljivo navzven (»KNEADABLE IN THE FLY«). Dogodek, ki je povezal raznolike kulturne ustvarjalce, strokovnjake in ljubitelje umetnosti, se bo zaključil 9. januarja 2025 v Izoli. Med najpomembnejšimi dogodki programa sta bili dve okrogli mizi, ki sta potekali 17. in 18. decembra 2024 v ateljejskih prostorih Vizualnih umetnosti in oblikovanja Univerze na Primorskem na Čevljarski ulici 19 v Kopru.
19. dec. | Novice
Obisk otrok iz Atletske šole
V začetku decembra je Telovadnica UP PEF gostila otroke iz Atletske šole Zajček pri Atletskem klubu Koper.
Dogodki
9. jan. | Dogodek Izola
SPEKULA: Otvoritev samostojne razstave Črtomir Frelih
17. jan. | Dogodek Koper
Urbani laboratorij: Študentske delavnice in razstava
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper