Razredni pouk
Moderni italijanski jezik 1
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
| Predmet: | Moderni italijanski jezik 1 | |||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
| Razredni pouk, 1. stopnja | / | 1. | ||||||||||||||
| Vrsta predmeta | izbirni | |||||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta | ||||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
| / | 30 | 60 | / | / | 90 | 6 | ||||||||||
| Nosilec predmeta: | Metka Malčič, lektor | |||||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | italijanski | ||||||||||||||
| Vaje: | italijanski | |||||||||||||||
| Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
| / | / | |||||||||||||||
| Vsebina: |
| Študent/ka poglablja poznavanje jezikovnih, besedilnih in pragmatičnih načel ter zakonitosti skozi besedila z raznovrstnimi vsebinami: Učenje in poučevanje jezikov; Različna življenjska obdobja in otroštvo; Vloga družine in odnosi med spoloma; Preživljanje prostega časa; Vzgoja in izobraževanje. Ob delu z besedili poglablja poznavanje jezikovnih, besedilnih in pragmatičnih načel ter zakonitosti. Jezikovna načela in zakonitosti
Struktura besedila
Pragmatična načela in zakonitosti
Osnove prevajanja Študent/ka spoznava osnove prevajanja kot primerjalni pristop obravnave besedila v prvem in drugem, tujem jeziku. Pri tem opazuje kontrastivne terminološke principe razvrščanja splošnega besedišča. Tako razvija:
|
| Temeljni literatura in viri / Readings: |
| Obvezna literatura/ Required readings:
Dodatna literatura/ Additional readings:
Dodatni viri/ Additional sources:
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji: Ob vsebinah, metodah, oblikah študijskega programa in s samoizobraževanjem se študent/ka usposablja za produktivno rabo jezika na visoki ravni. Pouk jezika z elementi medkulturne komunikacije temelji na komunikativni metodi in nudi študentom/kam vpogled v italijanski jezik, deželo in kulturo. Splošne in predmetno-specifične kompetence: Študenti/ke po učinkoviti metodi nadgrajujejo znanje iz italijanskega jezika, razvijajo besedje, usvajajo slovnične strukture in se učijo jezikovnega in nejezikovnega odzivanja v najpogostejših vsakdanjih situacijah v tujem okolju in v svojem delovnem okolju. To bodo dosegli:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje: Študent/ka: Splošne kompetence: Študent/ka: Uporaba: Študent/ka: Refleksija: Študent/ka: |
| Metode poučevanja in učenja: |
| Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah ter samostojni in individualni študij. Metode dela:
|
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Aktivno sodelovanje. Študentke/-je opravljajo izpit iz vsebine predmeta in seminarsko nalogo. Obseg seminarske naloge je od 2000 do 3000 besed. Vrednotenje oddanih nalog sloni na kriterijih: utemeljenost in verodostojnost podatkov, natančnost in strokovnost njihove obdelave, teoretska podlaga zaključkov in prenos ugotovitev, izvirnost interpretacije, jezikovna pravilnost in strukturiranost besedila/zvrsti, ustreznost virov in citatov. Sestavni del ocene oddanega dela bo tudi predstavitev njegove vsebine študijski skupini. | Aktivno sodelovanje do 10%, seminarska naloga, izvedena na podlagi literature ali terenskega dela do 20%, izpit do 70 %. |
| Reference nosilca: |
| doc. dr. Nives ZUDIČ ANTONIČ IZBOR IZ BIBLIOGRAFIJE
|
Novice
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.