Razredni pouk
Ustno in pisno sporočanje v angleščini
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Ustno in pisno sporočanje v angleščini | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. ali 4. | 3. ali 8. | |||||||||||
Vrsta predmeta | Izbirni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
/ | 45 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Silva Bratož | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | angleški | ||||||||||||
Vaje: | angleški |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Opravljen izpit iz predmeta Jezikovne zmožnosti v angleščini. |
Vsebina: |
Pisanje besedil v angleškem jeziku:
Govorne spretnosti v angleščini:
Ustno in pisno sporazumevanje v angleščini:
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Slovarji:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študentinadalje razvijajo jezikovne zmožnosti v angleškem jezikus poudarkom na ustnem in pisnem sporočanju.Usposabljajo se za samostojno tvorjenje besedil v angleškem jeziku, ki so logično strukturirana in urejena in temeljijo na konvencijah oblikovanja besedil v angleškem jeziku. Študenti razvijajo tako diskurzno zmožnost, ki predpostavlja tvorjenje koherentnih jezikovnih enot, kot funkcijsko zmožnost, ki govorjen diskurz in pisna besedila podreja določenim funkcionalnim ciljem, kot so dajanje informacij, izražanje stališč ipd.Poudarek je na besedilih, ki so relevantna za področje izobraževanja, zlasti poučevanja tujega jezika na zgodnji stopnji. Splošne kompetence: Študenti:
Predmetnospecifične kompetence: Študenti:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Uporabljene so različne metode poučevanja. Delo v predavalnici sestoji iz različnih aktivnosti, od samostojnega dela do dela v parih oz. skupinskega dela. Uporabljena so različna gradiva in vaje.
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Predvidene so krajše pisne naloge. Študent/-ka opravlja pisni in ustni izpit iz vsebine predmeta. | Krajše pisne naloge = 20 %, izpit = 80 %. |
Reference nosilca: |
|
Novice
28. mar. | Novice
Prejem priznanja SRIP za projekt na področju krožnega gospodarstva v sodelovanju z TU Wien
26. mar. | Novice
Dekliški pevski zbor UP PEF na tekmovanju pevskih zborov Istria Cantat v Pulju osvojil zlato, naslednji dan pa skupaj s Fantovskim pevskim zborom UP PEF navdušil na reviji Primorska
Dekliški pevski zbor Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete (DPZ UP PEF), ki ga vodi pred. Andreja Štucin Cergol, je v soboto, 22. marca 2025, na 3. mednarodnem tekmovanju pevskih zborov Istria Cantat v Pulju na Hrvaškem dosegel izjemen uspeh. Pretekli teden je bil glasbeno obarvan tudi iz strani Fantovskega pevskega zbora Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete, več informacij sledi v nadaljevanju novice.
Dogodki
30. mar. | Dogodek Ljubljana