Razredni pouk
Tečaj badmintona
Osnovni podatki o predmetu
1. Ime predmeta: Tečaj badmintona
2. Koda predmeta:
3. Nosilec predmeta: Bojan Šturm, pred.
4. Število ECTS kreditnih točk: 3
5. Učni jezik: slovenski
Podatki o umeščenosti predmeta
6. Študijski program: Razredni pouk
7. Vrsta in stopnja študijskega programa: Univerzitetni študijski program – 1. stopnja
8. Vrsta predmeta: izbirni
9. Letnik študija: 1. ali 2. ali 3.
10. Semester: 1. ali 2. ali 3. ali 4. ali 5. ali 6.
11. Študijska smer:
12. Steber programa:
Obveznosti
13. Oblike neposredne pedagoške obveznosti (kontaktne ure):
Oblika izvedbe | Število ur | Število KT | Izvajalec |
predavanja (P) | 9 | 0,3 | Učitelj |
terenske vaje (TV) | 51 | 1,7 | Učitelj ali sodelavec |
SKUPAJ | 60 | 2 |
14. Samostojno študentovo delo:
Oblika aktivnosti | Število ur | Število KT |
seminarska naloga (SN) | 15 | 0,5 |
študij literature in virov (ŠL) | 9 | 0,3 |
priprava na izpit in izpit (PI) | 6 | 0,2 |
SKUPAJ | 30 | 1 |
Cilji in kompetence
15. Predznanje, ki ga mora imeti študent:
- vpis v letnik.
16. Učni cilji predmeta in kompetence:
a. Cilji:
Študent/-ka:
- pridobiti in izpopolniti znanje v izbranih športnih panogah;
- razvijati osnovne gibalne sposobnosti (moč, hitrost, koordinacijo, preciznost,..) z različnimi nalogami in organizacijskimi oblikami;
- razvijati funkcionalne sposobnosti (aerobno in anaerobno vzdržljivost);
- spoznati lastne gibalne in funkcionalne sposobnosti v daljšem časovnem obdobju obremenitve;
- razumeti dileme sodobnega športa in spoštovanja fair playa;
- skozi igro doživljati in razumeti pomen telesne obremenitve v funkciji sprostitve;
- izpopolnjevati znanje v izbrani športni panogi;
- oblikovati trajen aktivni odnos do športa kot kompenzacijske dejavnosti pri športu in delu.
b. Splošne kompetence:
Študent/-ka:
- razumeti vpliv športne aktivnosti na zdravje in dobro počutje;
- razumeti odziv organizma na napor in prilagoditev;
- samostojno vzdrževanje gibalnih in funkcionalnih sposobnosti;
- izboljšanje komunikacijske komponente;
- krepitev lastne samopodobe;
- pripravljenost in sposobnost samostojnega vključevanja v organizirane ali neorganizirane oblike športnega udejstvovanja v študijskih in kasneje v delovnih okoljih;
- sposobnost reševanja gibalnih problemov v različnih okoliščinah.
c. Predmetnospecifične kompetence*:
Študent/-ka:
- sposobnost načrtovanja vadbe glede na lastne potrebe in zmožnosti;
- pridobivanje in strukturiranje specifičnih gibalnih izkušenj;
- sposobnost reševanja igralnih situacij v fazi obrambe in v fazi napada.
Vsebina predmeta in literatura
17. Opis vsebine:
- TEČAJ BADMINTONA
18. Literatura:
a. Osnovna literatura:
- Rotovnik-Kozjek, N. (2004) Gibanje je življenje (izbrana poglavja). Ljubljana: Domus.
- Berčič, H. et al. (2001) Šport v obdobju zrelosti. Ljubljana: Fakulteta za šport UL, Inštitut za šport.
- Kondrič, M. (2004) Badminton v šoli, Videokaseta. Ljubljana: Fakulteta za šport.
b. Dopolnilna literatura*:
- CINDI Slovenija (2002) Krepimo zdravje z gibanjem in zdravo prehrano (mednarodna konferenca - Radenci). Ljubljana: CINDI Slovenija.
- Šport, Kinesiologia Slovenica, Sodobna Pedagogika, Fit, Šport mladih, Tabor, Sokol, Polet,…
19. Predvideni študijski dosežki:
a. Znanje in razumevanje:*
- osvajanje vsebin športa kot temeljev, ki dajejo življenju določeno kakovost;
- razumevanje preventivne vloge športa v ozaveščanju proti različnim oblikam zasvojenosti;
- pridobitev novih znanj iz tehnike in taktike;
- razumevanje odzivanja na napor;
- utrditev in uporaba že znanih elementov v igri-tekmi;
- sposobnost in zmožnost uspešnega nastopanja na tekmovanjih.
b. Uporaba:*
- uporaba pridobljenega znanja in izkušenj za kompenzacijo vsakodnevnih stresov med študijem;
- sposobnost uporabe pridobljenih znanj med igranjem;
- sposobnost povezovanja osvojenih znanj in izkušenj med različnimi športnimi področji.
c. Refleksija:*
- uporaba pridobljenega znanja in izkušenj za kompenzacijo vsakodnevnih stresov v poklicu in med delom ter v družini.
Oblike in metode poučevanja, učenja ter ocenjevanja
20. Metode poučevanja in učenja:
predavanja, seminar, praktične vaje, delo na terenu, samostojen študij literature in izdelava seminarske naloge.
21. Načini preverjanja znanja:
- seminarsko delo,
- 85 % obvezna prisotnost na aktivnostih.
Znanje se ocenjuje z oceno: opravil / ni opravil.
Pogoji in viri
22. Delitev na skupine:*
V skladu z normativi.
23. Potrebni materialni viri za izvedbo predmeta:
- pokriti vadbeni prostori – športna dvorana z igrišči za badminton (najem);
- lastni rekviziti udeležencev (loparji, ..); tudi možnost izposoje;
- lastna športna oprema;
- predavalnice.
24. Potrebni človeški viri za izvedbo predmeta:*
- habilitirani visokošolski učitelji;
- habilitirani visokošolski sodelavci.
Evalvacija
25. Metode in oblika evalvacije:
- sprotni pogovori s študenti;
- pridobivanje pisnih mnenj študentov o zadovoljstvu z izvedbo predmeta, predstavljenimi vsebinami in s predlogi za izboljšavo, z metodo anketnega vprašalnika ob zaključku študijskega leta;
- samoevalvacija.
Učni načrt sestavil: Bojan Šturm, pred.
Novice
20. nov. | Novice
Pogledi v mladinsko književnost Branke Jurca
V Knjižnici Ivana Potrča Ptuj so s simpozijem, na katerem sta sodelovali tudi dr. Barbara Zorman in dr. Vladka Tucovič Sturman z UP PEF, obeležili 110. obletnico rojstva Branke Jurca.
19. nov. | Novice
Novinarsko srečanje ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru
V torek, 19. novembra 2024, je v sejni sobi na UP PEF potekala novinarska konferenca ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru.
15. nov. | Novice
Dan eksperimentov na UP PEF
Dogodki
20. nov. - 22. nov. | Dogodek Koper
Študij v Sloveniji
20. nov. - 2. dec. | Dogodek Koper
Jože Ciuha: Razstava risb in grafik
21. nov. | Dogodek Koper