Predšolska vzgoja
Otrok in glasba
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Otrok in glasba | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Predšolska vzgoja, 1. stopnja | / | 3. | 6. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | / | / | 20 | Integrirana praksa=15 + Priprava na prakso = 10 | *105 | 6 | ||||||||
od 10% do 50% KU je mogoče izvajati v obliki e-izobraževanja. krajša pisna naloga 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 = 1 KT; nastopi in pedagoška praksa 45 = 1,5 KT. | ||||||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Opravljen izpit Glasbeni jezik. |
Vsebina: |
*V okviru samostojnega študentovega dela je predvidenih tudi 45 ur (1,5 KT) za nastope in pedagoško prakso. Glasba in njen pomen.
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/-ka se teoretično in praktično usposablja za načrtovanje, izvajanje in evalviranje izvedbenega kurikula za glasbo. Spoznava posameznosti in povezave med globalnimi cilji umetnosti in cilji glasbene vzgoje ter glasbenimi dejavnostmi, metodami in vsebinami. Načrtuje glasbene dejavnosti, ki jih smiselno povezuje z drugimi dejavnostmi. Razvija si sposobnosti opazovanja in spremljanja otroka pri glasbenih dejavnostih. Spremlja kulturna dogajanja v okolju, sledi novostim, uporablja strokovno literaturo in sodobne vire informacij. S svojim aktivnim odnosom do glasbe ohranja vrednote glasbe in senzibilnost do estetike ter ob tem poglablja odgovornost do lastnega profesionalnega razvoja. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študentje:
Uporaba: Študentje:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, sodelovalno učenje, glasbene metode, hospitacije in nastopi, e-učenje in poučevanje. Praktično usposabljanje v vzgojno-izobraževalni instituciji v obsegu 2KT. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Nastop v vrtcu ali v 1. razredu devetletke, pisna naloga, izpit. | Nastop v vrtcu ali v 1. razredu devetletke (30% skupne ocene), pisna naloga (20% skupne ocene), izpit (50% skupne ocene). |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
28. mar. | Novice
Prejem priznanja SRIP za projekt na področju krožnega gospodarstva v sodelovanju z TU Wien
26. mar. | Novice
Dekliški pevski zbor UP PEF na tekmovanju pevskih zborov Istria Cantat v Pulju osvojil zlato, naslednji dan pa skupaj s Fantovskim pevskim zborom UP PEF navdušil na reviji Primorska
Dekliški pevski zbor Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete (DPZ UP PEF), ki ga vodi pred. Andreja Štucin Cergol, je v soboto, 22. marca 2025, na 3. mednarodnem tekmovanju pevskih zborov Istria Cantat v Pulju na Hrvaškem dosegel izjemen uspeh. Pretekli teden je bil glasbeno obarvan tudi iz strani Fantovskega pevskega zbora Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete, več informacij sledi v nadaljevanju novice.
Dogodki
30. mar. | Dogodek Ljubljana