Pedagogika

Mediji v delu z otroki s težavami v socialni integraciji

 
Splošne informacije:

UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS

Predmet:

Mediji v delu z otroki s težavami v socialni integraciji

Course title:

Študijski program in stopnja

Study programme and level

Študijska smer

Study field

Letnik

Academic year

Semester

Semester

Edukacijske vede, 1. stopnja

/

1. ali 2. ali 3.

2. ali 4. ali 6.

Vrsta predmeta / Course type

izbrini

Univerzitetna koda predmeta / University course code:

/

Predavanja

Lectures

Seminar

Seminar

Vaje

Tutorial

Klinične vaje

work

Druge oblike študija

Samost. delo

Individ. work

ECTS

30

15

30

/

/

105

6

Nosilec predmeta / Lecturer:

prof. dr. Mitja Krajnčan

Jeziki /

Languages:

Predavanja / Lectures:

slovenski

Vaje / Tutorial:

slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti:

Prerequisits:

/

Vsebina:

  • teoretična znanja o različnih medijskih pripomočkih,
  • praktična znanja uporabe različnih medijskih pripomočkov,
  • dopolnilne metode pedagoškega dela - metode dela s klasično in digitalno videokamero, klasičnim in digitalnim fotoaparatom, računalnikom v pedagoškem delu,
  • integracija uporabe medijske tehnologije in pedagoškega dela,
  • priprava, izvedba in evalvacija projektnega dela,
  • didaktična uporaba medijev.

Temeljni literatura in viri / Readings:

  • Blažič, M. (1998). Uvod v didaktiko medijev. Novo mesto: Pedagoška obzorja, 154 s.
  • Dragan, A.N. (1998). Vzgoja za medije in z mediji. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, str. 107-116, 127-131.
  • Dragoš, S. (1997). Akcijski projekt. Priročnik za izvedbo projekta in izdelavo projektne naloge. Ljubljana: VŠSD, 22 s.
  • Pečenko, N. (2006). Fotografirajmo digitalno: o digitalnih fotoaparatih, fotografiranju in obdelavi digitalnih fotografij. Ljubljana: Pasadena, str. 19-66, 79-90, 133-147, 211-260.
  • Berger, A. A. (1991). Media analysis techniques. Newberry Park, London, New Delhi: Sage Publications, str. 187-199, 203-217.
  • Morsy, Z. (ur.). (1984). Media education. Paris: Unesco, str. 17-44, 75-84, 97-113, 148-166, 319- 331.

Cilji in kompetence:

  • sposobnost komuniciranja, sodelovalno/timsko delo,
  • poznavanje, razumevanje in fleksibilna uporaba znanj s področja informacijsko-komunikacijske tehnologije v vzgoji in izobraževanju,
  • uporaba multimedijskih pripomočkov pri pedagoškem delu,
  • obvladanje in načrtovanje metodičnih postopkov uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Predvideni študijski rezultati:

Znanje in razumevanje:

Študent/-ka:

  • spozna in razume različne medijske pripomočke,
  • spozna in razume didaktično vrednost uporabe medijev,
  • spozna in razume različne uporabe medijskih pripomočkov kot dopolnilno metodo pedagoškega dela,
  • spozna in razume projektno metodo dela,
  • spozna in razume vpliv uporabe medijev.

Uporaba:

Študent/-ka:

  • uporablja različne medijske pripomočke,
  • uporablja medije kot didaktična sredstva,
  • uporablja različne medijske pripomočke kot dopolnilno metodo pedagoškega dela,
  • aplicira pedagoške vsebine znotraj uporabe metode dela z medijskimi pripomočki,
  • uporablja projektno metodo dela,
  • z uporabo medijskih pripomočkov naredi izdelek z razvidnimi pedagoškimi vsebinami in aplikativno praktično vrednostjo.

Refleksija:

Študent/-ka:

  • reflektira in kritično ovrednoti (lastne in opazovane) pedagoške izkušnje pri uporabi medijskih pripomočkov na področju pedagoškega dela z otroki ali mladostniki.

Metode poučevanja in učenja:

  • predavanja z aktivno udeležbo študentov (razlaga, diskusija, vprašanja, primeri),
  • eksperimentalne vaje, ki temeljijo na izkušenjskem, sodelovalnem in problemskem učenju (samostojno učenje, diskusija, razlaga, opazovanje, timsko delo, evalvacija, samoocenjevanje),
  • individualne in skupinske konzultacije (diskusija, razlaga).

Načini ocenjevanja:

Delež (v %) /

Weight (in %)

Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)

  • Načrt in izvedba projektnega dela, končni izdelek,
  • pisni izpit.

60%,

40%.

Reference nosilca / Lecturer's references:

  1. KRAJNČAN, Mitja, BAJŽELJ, Boštjan. Analysis of relationship elements in pedagogy. The new educational review, 2009, letn. 17, št. 1, str. 135-154. [COBISS.SI-ID 7838537]
  2. DEVJAK, Tatjana, KRAJNČAN, Mitja. Vzgoja v javni šoli kot proces graditve človekove osebnosti in njegove socialne rasti. Pedagoš. obz., 2009, letn. 24, št. 2, str. 44-59. [COBISS.SI-ID 8019273]
  3. KRAJNČAN, Mitja. Osnove doživljajske pedagogike. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2007. 182 str., ilustr. ISBN 978-961-253-007-5. [COBISS.SI-ID 236623104]
  4. KRAJNČAN, Mitja. Phantasievolle Erziehung : Methoden erlebnis- und handlungsorientierter Pädagogik, (Schriften zur Bildungs- und Freizeitwissenschaft, Bd. 3). Aachen: Shaker, 2008. 123 str., ilustr. ISBN 978-3-8322-7645-4. [COBISS.SI-ID 7701833]
  5. KRAJNČAN, Mitja, MIKLAVŽIN, Primož. Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami. Ljubljana: Ministrstvo za zdravje, 2010. 140 str., ilustr., gref. prikazi, tabele. ISBN 978-961-6523-50-9. [COBISS.SI-ID 254262528]

 

icon open book

Novice

20. dec. | Novice

Okrogli mizi ob šesti ediciji SPEKULE: Gnetljivo navzven

Od 16. decembra 2024 se odvija šesta edicija SPEKULE, ki je nosila naslov Gnetljivo navzven (»KNEADABLE IN THE FLY«). Dogodek, ki je povezal raznolike kulturne ustvarjalce, strokovnjake in ljubitelje umetnosti, se bo zaključil 9. januarja 2025 v Izoli. Med najpomembnejšimi dogodki programa sta bili dve okrogli mizi, ki sta potekali 17. in 18. decembra 2024 v ateljejskih prostorih Vizualnih umetnosti in oblikovanja Univerze na Primorskem na Čevljarski ulici 19 v Kopru.

19. dec. | Novice

Obisk otrok iz Atletske šole

V začetku decembra je Telovadnica UP PEF gostila otroke iz Atletske šole Zajček pri Atletskem klubu Koper.

icon arrow more

Dogodki