Pedagogika
Angleški jezik - začetna stopnja
Osnovni podatki o predmetu
1.Ime predmeta: Angleški jezik – začetna stopnja
2.Koda predmeta:
3.Nosilec predmeta: doc. dr. Silva Bratož
4.Število ECTS kreditnih točk: 6
5.Učni jezik: angleški, slovenski
Podatki o umeščenosti predmeta
6.Študijski program: Edukacijske vede
7.Vrsta in stopnja študijskega programa: dodiplomski univerzitetni študijski program 1. stopnje
8.Vrsta predmeta: izbirni
9.Letnik študija: 1., 2. ali 3. letnik
10.Semester: 2., 4. ali 6.
11.Študijska smer: /
12.Steber programa: /
Obveznosti
13.Oblike neposredne pedagoške obveznosti (kontaktne ure):
Oblika izvedbe | Število ur | Število KT | Izvajalec |
seminar (SE) | 45 | 1,5 | učitelj/sodelavec |
seminarske vaje (SV) | 30 | 1 | sodelavec |
SKUPAJ | 75 | 2,5 |
|
14.Samostojno študentovo delo:
Oblika aktivnosti | Število ur | Število KT |
krajši pisni izdelki | 30 | 1 |
študij literature in virov (ŠL) | 45 | 1,5 |
izpit in priprava na izpit (PI) | 30 | 1 |
SKUPAJ | 105 | 3,5 |
Cilji in kompetence
15.Predznanje, ki ga mora imeti študent:
- /.
16.Učni cilji predmeta in kompetence:
a.Cilji:
Študent/-ka usvoji osnove angleškega jezika s poudarkom na situacijah, ki so relevantne za sporazumevanje v mednarodnem okolju. Pridobi praktična jezikovna znanja, ki obsegajo vse štiri jezikovne spretnosti (slušno, ustno, bralno in pisno). Poleg osnovnih komunikacijskih strategij v obliki specifičnih jezikovnih orodij, razvije medkulturno zavedanje in s tem zmožnost osnovnega sporazumevanja v globalnem okolju.
b.Splošne kompetence:
Študenti:
- pridobivajo znanja, ki omogočajo medkulturni dialog;
- so sposobni ustreznega odzivanja v mednarodnem angleško govorečem socialnem in kulturnem okolju;
- uporabljajo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi in predstavitvi informacij;
- sodelujejo pri ocenjevanju in zagotavljanju kakovosti lastnega dela;
- se zavedajo potrebe po stalnem izpopolnjevanju že pridobljenega znanja;
- ustvarjajo in soustvarjajo učinkovite medčloveške odnose;
- povezujejo pridobljena znanja med različnimi področji;
- so fleksibilnejši pri opredeljevanju in reševanju konkretnih vprašanj;
- imajo večjo sposobnost sporazumevanja, ki izhaja iz razumevanja dveh pogledov in kultur;
- uspešno se vključujejo v timsko delo.
c.Predmetnospecifične kompetence*:
Študenti:
- so sposobni izraziti svoje mnenje v angleškem jeziku o različnih temah;
- spoznajo osnovne zakonitosti usvajanja tujega jezika pri otrocih;
- so sposobni brati in razumeti kratka, preprosta besedila (otroške pesmice, reklame, kratka sporočila);
- so sposobni sporazumevati se v preprostih situacijah (izmenjava informacij o običajnih vsakdanjih stvareh);
- znajo podati kratek opis sebe in drugih ljudi (družina, starost, zaposlitev, ipd.);
- znajo pisati preprosta sporočila in pisati in odgovarjati na osebna pisma;
- so sposobni ovrednotiti svoje znanje angleškega jezika.
Vsebina predmeta in literatura
17.Opis vsebine:
- študenti se predstavijo (osnovne jezikovne strategije pri osebnih predstavitvah in besedišče za opis sebe in drugih ljudi, opis videza, družine, poklica oz. zaposlitve, preživljanje prostega časa ipd.);
- načrtovanje srečanj (osnovne jezikovne strategije za načrtovanje srečanj, opis poti do kraja srečanja, izražanje namena, želja, zmožnosti ipd.);
- potovanja v druge države (osnovno besedišče za opisovanje krajev, jezikovno izražanje preteklosti za izmenjavo izkušenj o potovanjih);
- spoznavanje drugih kultur (osnovno besedišče in slovnične strukture za opisovanje različnih kulturnih običajev in navad);
- osnove pisanja pisem (oblika in struktura pisem v angleškem jeziku, oblikovanje preprostih sporočil);
- oblikovanje in podajanje stališč (osnovne jezikovne strategije za podajanje stališč o različnih temah v angleškem jeziku);
- angleščina za najmlajše (poučevanje angleščine na predšolski ravni, metode dela s predšolskimi otroki, pravilna izgovorjava in intonacija).
18.Literatura:
a.Osnovna literatura:
- Oxenden, C., Latham-Koenig, C. in Seligson, P. (2007). New English File: Elementary. Oxford University Press.
b.Dopolnilna literatura*:
- Reilly, V. in Ward, S. M. (1997). Very Young Learners. Oxford, New York: Oxford University Press.
- Slovarji:
- Hornby, A.S. (2005). Oxford Advanced Learner's Dictionary of Current English. Oxford: OUP (ali soroden slovar)
- Dvojezični slovarji, slovarji sopomenk in razni spletni slovarji.
c.Dodatna literatura*.
19.Predvideni študijski dosežki:
a.Znanje in razumevanje:*
Študent/-ka:
- razume osnovne pojme in lastnosti angleškega besedišča in slovnice;
- pozna in razume osnovne zakonitosti usvajanja tujega jezika;
- razume pomen kulturnih razlik pri usvajanju tujega jezika in prepozna relevantne kulturne razlike med slovenščino in angleščino.
b.Uporaba:*
Študent/-ka je sposoben/-na:
- sporazumevati se v angleškem jeziku v preprostih situacijah;
- izraziti svoja stališča v angleškem jeziku na osnovni ravni;
- delovati v večjezikovnem in večkulturnem okolju.
c.Refleksija:*
Študent/-ka je zmožen/-na ovrednotiti svoje znanje angleškega jezika in dojeti pomen in različne načine usvajanja tujega jezika.
Oblike in metode poučevanja, učenja ter ocenjevanja
20.Metode poučevanja in učenja:
Uporabljene so različne metode poučevanja:
- frontalna oblika poučevanja;
- delo v manjših skupinah;
- samostojno delo študentov;
- razlaga;
- razgovor/ diskusija/ debata;
- delo z besedilom.
Delo v predavalnici sestoji iz različnih aktivnosti, od samostojnega dela, do dela v parih oz. skupinskega dela. Uporabljena so različna gradiva in vaje.
21.Načini preverjanja znanja:
Predvidene so krajše pisne naloge. Študent/-ka opravlja pisni in ustni izpit iz vsebine predmeta.
Pogoji in viri
22.Delitev na skupine.*
V skladu z veljavnimi normativi.
23.Potrebni materialni viri za izvedbo predmeta.
Predavalnica opremljena s sodobno AV in IKT tehnologijo.
24.Potrebni človeški viri za izvedbo predmeta.
- 1 habilitiran visokošolski učitelj in
- 1 habilitiran visokošolski sodelavec
Evalvacija
25.Metode in oblika evalvacije:
- Evalvacija izvedbe predmeta: Anketiranje študentov ob zaključku izvedbe in razgovori študentov z izvajalci predmeta.
- Evalvacija na ravni zavoda: Obravnava poročil o izvedbi predmeta v okviru oddelkov in analiza uspešnosti študentov pri predmetu v okviru oddelkov.
Učni načrt pripravila: dr. Silva Bratož, lektor
Novice
20. nov. | Novice
Pogledi v mladinsko književnost Branke Jurca
V Knjižnici Ivana Potrča Ptuj so s simpozijem, na katerem sta sodelovali tudi dr. Barbara Zorman in dr. Vladka Tucovič Sturman z UP PEF, obeležili 110. obletnico rojstva Branke Jurca.
19. nov. | Novice
Novinarsko srečanje ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru
V torek, 19. novembra 2024, je v sejni sobi na UP PEF potekala novinarska konferenca ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru.
15. nov. | Novice
Dan eksperimentov na UP PEF
Dogodki
20. nov. - 22. nov. | Dogodek Koper
Študij v Sloveniji
20. nov. - 2. dec. | Dogodek Koper
Jože Ciuha: Razstava risb in grafik
21. nov. | Dogodek Koper