Pedagogika
Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarsko delo 15 ur=0,5 KT; seminarska naloga 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur= 0,5 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur =0,5 KT, praksa 30 ur =1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
*Samostojno študentovo delo vključuje tudi 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta: Kakovost in evalvacija:
Preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli tuja ali domača literatura o vrednotenju, preverjanju in ocenjevanju. |
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah ter samostojni in individualni študij. Metode poučevanja in učenja vključujejo študije primerov, sodelovalno učenje, problemsko učenje ipd. aktivne metode učenja. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Opravljene in predstavljene vaje predstavljajo 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih 25 % ocene in pisni/ustni izpit 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Opravljene in predstavljene vaje = 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih = 25 % ocene, pisni/ustni izpit= 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Sapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.