Pedagogika
Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarsko delo 15 ur=0,5 KT; seminarska naloga 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur= 0,5 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur =0,5 KT, praksa 30 ur =1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
*Samostojno študentovo delo vključuje tudi 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta: Kakovost in evalvacija:
Preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli tuja ali domača literatura o vrednotenju, preverjanju in ocenjevanju. |
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah ter samostojni in individualni študij. Metode poučevanja in učenja vključujejo študije primerov, sodelovalno učenje, problemsko učenje ipd. aktivne metode učenja. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Opravljene in predstavljene vaje predstavljajo 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih 25 % ocene in pisni/ustni izpit 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Opravljene in predstavljene vaje = 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih = 25 % ocene, pisni/ustni izpit= 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
20. jan. | Novice
Živa knjižnica socialnih pedagogov
V četrtek, 16. januarja 2025, so na Oddelku za socialno pedagogiko na UP PEF prvič izvedli živo knjižnico.
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
Dogodki
23. jan. | Dogodek Ljubljana
Razstava Pepel kot izziv v umetniški praksi
14. feb. - 15. feb. | Dogodek Koper