Pedagogika
Socialna pedagogika
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
Predmet: | Socialna pedagogika | |||||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | obvezni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
45 | / | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ |
Vsebina: |
Temeljna znanja
Specifična znanja
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent spoznava historični vidik stigmatizacije in marginalizacije oseb s posebnimi potrebami, historične težnje destigmatizacije in demarginalizacije, sodobna družbena gibanja in strokovna prizadevanja za integracijo in inkluzijo oseb s posebnimi potrebami v običajno vzgojno-izobraževalni sistem in realno družbeno okolje. Spozna hipotetični in realni nivo participacije oseb s posebnimi potrebami v sodobni družbi (socialna, ekonomska, politična participacija itd.). Ozavesti sebe in ozavešča širšo javnost o zanstveno neosnovanih predsodkih in stereotipih oseb s posebnimi potrebami. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, razne oblike izkustvenega učenja v živo (spozanavnje oseb s posebnimi potrebami v njihovi stvarni situaciji); študijske simulacije družbenih situacij, uporabnih za študijsko analizo; vodena pomoč študenta konkretni osebi s posebnimi potrebami; prostovoljno socialno-pedagoško delo, projekti z določenimi skupinami oseb in z izbranimi (študijskimi) problemi; seminarsko delo; ekskurzije itd. |
Načini ocenjevanja: |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
|
Novice
20. jan. | Novice
Živa knjižnica socialnih pedagogov
V četrtek, 16. januarja 2025, so na Oddelku za socialno pedagogiko na UP PEF prvič izvedli živo knjižnico.
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
Dogodki
23. jan. | Dogodek Ljubljana
Razstava Pepel kot izziv v umetniški praksi
14. feb. - 15. feb. | Dogodek Koper