Pedagogika
Kvantitativno pedagoško raziskovanje
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
| Predmet: | Kvantitativno pedagoško raziskovanje | |||||||||||||
| Course title: | ||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
| Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||
| Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
| 30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 KT | ||||||||
| *Študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; seminarsko delo 15 ur = 0,5 KT; projektna naloga 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur= 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
| Nosilec predmeta: | prof. dr. Boris Kožuh | |||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
| Vaje: | slovenski | |||||||||||||
| Vsebina: |
| * V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Predmet se usmerja tako na pedagoško metodologijo kot na pedagoško statistiko, ki ju povezuje in prepleta glede na raziskovalni proces. Glavni poudarek je na empirični kvantitativni neeksperimentalni raziskavi. Značilnosti pedagoškega raziskovanja in pomen etičnosti v raziskovanju. Proces kvantitativnega neeksperimentalnega raziskovanja.
Osnovna struktura pisnega poročila o raziskavi. Govorna predstavitev rezultatov raziskave. |
| Temeljni literatura in viri / Readings: |
| Osnovna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli domača ali tuja literatura za družboslovno raziskovanje. |
| Cilji in kompetence: |
Splošne kompetence: Predmet pokriva deloma kompetence učinkovitega poučevanja, saj se usmerja na obvladanje vrednotenja učnega procesa, predvsem pa na:
Predmetnospecifične kompetence:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija: Sposoben/-na je kritično ovrednotiti rezultate in proces svoje raziskave, pa tudi druge objavljene raziskave. |
| Metode poučevanja in učenja: |
| Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
| Projektna naloga 40%, izpit 60% |
| Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
19. nov. | Novice
Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem na obisku Univerze v Pretorii
Med 3. in 7. novembrom 2025 so prof. dr. Tina Štemberger, prof. dr. Sonja Čotar Konrad in doc. dr. Karmen Drljić gostovale na Pedagoški fakulteti Univerze v Pretorii v okviru programa Erasmus+ KA171. Namen obiska je bil izmenjava znanj in izkušenj ter krepitev mednarodnega sodelovanja na področju predšolske vzgoje in izobraževanja.
18. nov. | Novice
Sodelujoči v projektu RAČek na hospitacijskem usposabljanju v Vrtcu Pedenjped: računalniško mišljenje razvijali tudi v gozdu
V torek, 11. novembra, je v Vrtcu Pedenjped potekalo hospitacijsko usposabljanje za strokovne delavce, ki sodelujejo v projektu RAČek – Razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda. Udeleženci so spoznali primere dobrih praks, preizkusili različne učne pristope in se neposredno seznanili z inovativnimi načini razvijanja računalniškega mišljenja.
18. nov. | Novice
Prof. dr. Mara Cotič imenovana v tri državne komisije na področju vzgoje in izobraževanja
Prof. dr. Mara Cotič je bila v letu 2025, poleg tega, da je članica Strokovnega sveta za splošno izobraževanje Republike Slovenije, imenovana v tri državne komisije na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje Republike Slovenije.
Dogodki
25. nov. | Dogodek Koper