Pedagogika
Kvantitativno pedagoško raziskovanje
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Kvantitativno pedagoško raziskovanje | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 KT | ||||||||
*Študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; seminarsko delo 15 ur = 0,5 KT; projektna naloga 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur= 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Boris Kožuh | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
* V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Predmet se usmerja tako na pedagoško metodologijo kot na pedagoško statistiko, ki ju povezuje in prepleta glede na raziskovalni proces. Glavni poudarek je na empirični kvantitativni neeksperimentalni raziskavi. Značilnosti pedagoškega raziskovanja in pomen etičnosti v raziskovanju. Proces kvantitativnega neeksperimentalnega raziskovanja.
Osnovna struktura pisnega poročila o raziskavi. Govorna predstavitev rezultatov raziskave. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli domača ali tuja literatura za družboslovno raziskovanje. |
Cilji in kompetence: |
Splošne kompetence: Predmet pokriva deloma kompetence učinkovitega poučevanja, saj se usmerja na obvladanje vrednotenja učnega procesa, predvsem pa na:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija: Sposoben/-na je kritično ovrednotiti rezultate in proces svoje raziskave, pa tudi druge objavljene raziskave. |
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
| Projektna naloga 40%, izpit 60% |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
24. jun. | Novice
Izzid monografije Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence: Mednarodne smernice in raziskave
Z velikim zadovoljstvom sporočamo, da je pri Založbi Univerze na Primorskem izšla znanstvena monografija z naslovom Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Mednarodne smernice in raziskave. Monografija je rezultat delovnega paketa DP1 v okviru projekta GEN-UI, uredila pa sta jo dr. Andrej Flogie in dr. Sonja Čotar Konrad.
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper
Poletna dobrodelna akcija pošiljanja razglednic srčnosti
21. jun. - 3. jul. | Dogodek Koper