CVŽU UP PEF: Vstopam v svet branja in pisanja z vsemi čutili – medpodročno povezovanje

01.02.2021

Center za vseživljenjsko učenje UP PEF izvaja različna izobraževanja. V letošnjem letu smo, v Katalog ponudbe CVŽU UP PEF za študijsko leto 2020/21, vključili tudi izobraževanje »Vstopam v svet branja in pisanja z vsemi čutili – medpodročno povezovanje«.
______________________________________________________

Izvajalci: doc. dr. Barbara Baloh; dr. Petra Furlan, viš. pred.; Giuliana Jelovčan, viš. pred.; Bojana Kralj, pred.
Ciljna skupina: vzgojitelji obeh starostnih skupin, učitelji/vzgojitelji v 1. triletju OŠ
Termin: februar, marec 2021
Trajanje: 24 ur (v treh delih)
Lokacija: izvedba na daljavo preko ZOOM-a (če bo možno, se lahko izvede tudi v živo)
Cena na udeleženca: 95,00 EUR (VIZ) in 190,00 EUR (ostali) z DDV
Št. min udeležencev: 30
Elektronska prijava: https://cutt.ly/bgj5EKU
Prijava: cvzu@pef.upr.si
______________________________________________________

Opis: Seminar bo skozi dejavnosti začetnega opismenjevanja (predopismenjevalne in opismenjevalne dejavnosti) povezoval cilje predmetnih in kurikularnih področjih jezik, gibanje, glasba in naravo. Udeleženci bodo usvojili didaktične pristope za spodbujanje začetnega opismenjevanja: vidnega zaznavanja, grafomotorike, slušnega zaznavanja v povezavi z glasbo, in sicer tako slušnega razločevanja kakor tudi slušnega razčlenjevanja. Predstavljena bodo teoretična izhodišča začetnega opismenjevanja, v slovenski praksi vse bolj uveljavljeno t.i. veččutno poučevanje, kar bo v nadaljevanju podkrepljeno s konkretnimi primeri povezovanja aktivnosti z vseh področji (jezik, gibanje, glasba in naravoslovje), za spodbujanje vseh vidikov otrokovega razvoja.
V predšolskem obdobju je potrebno visoko zavedanje, da otroku gibalna/športna aktivnost v različnem okolju nudi možnosti za aktivno in celostno učenje, skozi vsa čutil, na konkretnem nivoju, skozi didaktično gibalno igro in naravnimi oblikami gibanja. Vključevanje jezika, glasbe in vsebin zgodnjega poučevanja naravoslovja pri gibalnih/športnih aktivnostih pozitivno vplivajo na različne razsežnosti otrokove osebnosti, v določeni meri tudi izboljšajo perceptivno - gibalnih sposobnosti.
Glasbena vzgoja obsega razvoj elementarnih glasbenih sposobnosti, ki so potrebni za otrokov glasbeni razvoj. Nanj vpliva spodbudno učno okolje, ki z razvojem glasbenih sposobnosti in spretnosti povečuje zmožnost glasbene ustvarjalnosti otroka.
Udeležencem bomo na temeljih področja narave predstavili teoretična izhodišča izkustvenega učenja, ki omogoča samostojno iskanje in razmišljanje z lastno aktivnostjo ter s tem pridobivanje lastnih izkušenj. Predstavili bomo primere dobre prakse te sodobne učne strategije, ki izhajajo iz vsakodnevnih življenjskih situacij in tvorijo medpodročne povezave.
______________________________________________________

Katalog ponudbe CVŽU UP PEF 2020/2021: https://www.pef.upr.si/organiziranost_fakultete/centri/center_za_vsezivljenjsko_ucenje/predstavitev/

 

icon open book

Novice

17. okt. | Novice

Sodelovali smo na IX. Mednarodni znanstveni konferenci »Izobraževanje talentov 2024«

Mednarodni inštitut za izobraževanje talentov (ITEI) je v sodelovanju s Centrom ustvarjalnosti in nadarjenosti Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (CUN PEF) ter AxyLu Academics (ZDA) uspešno organiziral že IX. Mednarodno znanstveno konferenco Izobraževanje talentov 2024. Dogodek je potekal 16. in 17. oktobra 2024 v spletni obliki.

17. okt. | Novice

Novo študijsko leto je tu in z njim nove dobrodelne akcije, v katerih lahko sodelujemo

Prva dobrodelna akcija, v kateri lahko sodelujete, je dobrodelna akcija Zavoda Rihtarjeva domačija, Alzheimerjev zemljevid srčnosti, ki je bila zasnovana po zgledu podobnih dobrodelnih akcij iz tujine, in s katero lahko obogatimo vsakdan oseb z demenco, s katero lahko damo vedeti njim, njihovim svojcem in tem, ki skrbijo zanje, da nam ni vseeno za njih, da čutimo z njimi, da smo tu za njih.

16. okt. | Novice

Plac priložnosti: Izobraževalno karierni festival za mlade v Kopru

Kaj želim v življenju postati, za kakšen poklic se bom odločil in kakšno šolo moram izbrati, je le nekaj vprašanj, ki pestijo marsikaterega učenca, učenko, dijaka ali dijakinjo.

icon arrow more

Dogodki