Izobraževanje na daljavo v času pandemije – izzivi in priložnosti
datum: 28.09.2022
kategorija: Za študente
V petek, 23. septembra 2022, je na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem potekal mednarodni znanstveni sestanek z naslovom: »Izobraževanje na daljavo v času pandemije – izzivi in priložnosti«.
34 aktivnih udeležencev je predstavilo 27 znanstvenih prispevkov, pripravili so tudi dve plenarni predavanji. Ob tem je potekala tudi plenarna online razprava, v katero so se vključili slovenski študenti, ki študirajo na univerzah po evropskih državah.
Ni slučajno, da se je Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v sodelovanju z Univerzo v Mariboru, Pedagoško fakulteto v Banjaluki (BIH) in Pedagoško fakulteto v Užicu ter Univerzo v Kragujevcu (Srbija), lotila tega izziva v okviru znanstvenega sestanka. Nove metode in tehnike, tehnologija in pristopi terjajo refleksijo in poglobljen pogled v to problematiko z edukacijskega vidika. Poiskati je bilo potrebno odgovore na dileme in težave, ki očitno še niso za nami, saj se nakazujejo nove težave s širjenjem virusa.
Namen znanstvenega sestanka je bil spodbuditi in osvetliti izkušnje ter spoznanja na področju edukacije iz različnih držav, različnih sociokulturnih kontekstov, različnih predmetov ter različne percepcije od učiteljev, učencev, študentov, staršev in institucij. Nova spoznanja bodo udeleženci skušali prenesti tudi v sodobno šolo 21. stoletja, ki bo izkušnje poučevanja in učenja na daljavo vključila v inovativne procese edukacije v sodobnih hitro razvijajočih se družbah.
Prispevke so avtorji na znanstvenem sestanku predstavili po posameznih sekcijah, ki so bile definirane po izzivih proučevanja, v osnovnošolski, srednješolski ter visokošolski poučevalni izzivi kakor tudi po predmetnih področjih - od naravoslovnih predmetov, splošnih predmetov, glasbene ter telesne vzgoje.
Janez Drobnič, vodja programskega odbora
Novice
21. okt. | Novice
Predstavitev znanstvene monografije Ilustriranje nevidnega
V sredo, 16. oktobra, je v Pretorski palači potekala predstavitev znanstvene monografije Ilustriranje nevidnega: oblikovanje za vključujočo družbo, ki prinaša pomemben prispevek k razumevanju in razvoju dostopnega vizualnega oblikovanja za osebe z okvarami vida.