Predpostavke in možnosti razvijanja inovativnih modelov poučevanja v funkciji transparentnosti univerzitetnega izobraževanja - DIMot

Datum začetka: 01.02.2017
Rok za oddajo: 30.09.2019
Nosilna organizacija: 1. Univerza v Kragujevcu, Pedagoška fakulteta Jagodina (Srbija)
Povzetek:

Splošni cilji:  razvijanje kakovosti univerzitetnega izobraževanja, ki bo na trgu znanja, s svojimi inovativni modeli prispeval k spodbujanju konkurenčnosti doma in v tujini.

Specifični cilji:

1.     predstaviti filozofske, sociološke in psihološko-pedagoške znanstvene vidike in elemente kakovosti univerzitetnega poučevanja v kontekstu primerljivosti obstoječih znanj in sposobnosti.

2.     razviti in evalvirati inovativne modele poučevanja ter instrumente za evalvacijo modelov in evalvacij.

 Opis projekta:

Skladno s postavljenim splošnim in specifičnimi cilji raziskovanja je struktura projekta določena z načrtovanimi izhodi:

1.     predstavitev sodobnega znanstveno utemeljenega teoretičnega pristopa k problemu kakovosti univerzitetnega izobraževanja;

2.     razvijanje, uporaba, sistematično spremljanje in komparativni pregled učinkov inovativnih modelov univerzitetnega poučevanja.
 


Raziskovalne naloge, ki izhajajo iz navedenih ciljev se uresničujejo preko vsebin raziskovanja, ki določajo smer njihovega skupnega delovanja. Predlagane raziskovalne vsebine so povezane s kompetencami in interesi raziskovalcev, katerih sodelovanje se načrtuje v projektu. Predvidene so vsebine s področja filozofije, sociologije, psihologije, pedagogike, didaktike …


Prva faza realizacije projekta  se nanaša na raziskovanje teoretičnega vidika kakovosti univerzitetnega izobraževanja in razumevanja le tega. V tej fazi se uresničuje prvi cilj raziskovanja to je raziskovanje filozofskih, socioloških, psiholoških in pedagoških vidikov kakovosti univerzitetnega poučevanja z  analizo obstoječega stanja v teoriji in praksi.
Druga faza realizacije projekta vključuje proučevanje možnosti razvoja inovativnih modelov univerzitetnega poučevanja in spremljanje učinkov njihovega uresničevanja v praksi z razvojem instrumentov za evalvacijo inovativnih modelov. V tej fazi se uresničuje drugi specifični cilj raziskovanja to je razvijanje inovativnih modelov poučevanja.
Tretja faza projekta vključuje desiminacijo rezultatov raziskovanja.

 

Link projekta: http://www.pefja.kg.ac.rs/bilateralni_projekat_2017-2019.html

 

icon open book

Novice

22. avg. | Novice

Drugi prijavni rok za vpis v dodiplomske in enovite magistrske študijske programe

Od 21. do 27. avgusta 2024 je odprt drugi prijavni rok za oddajo prijave na še prosta vpisna mesta Razpisa za vpis na dodiplomske in enovite magistrske študijske programe v študijskem letu 2024/2025.

14. avg. | Novice

Pridobili nov projekt RAČek

V okviru javnega razpisa »Razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda« je UP PEF pridobila projekt za celovito transformacijo zelenega in digitalnega izobraževanja.

14. avg. | Novice

Ali lahko tipamo ozvezdja?

Kako približati razumevanje ozvezdja in planetov? S pomočjo delavnice Nočno nebo na dosegu rok, v okviru katere bodo udeleženci raziskovali posebno slikanico S prstki do zvezd, ki vsebuje različne tipne predloge in druge zanimive didaktične igre za lažje razumevanje najpomembnejših ozvezdij severnega neba.

icon arrow more

Dogodki