Posodobitev pedagoških študijskih programov – Posodobitev PŠP NOO

Datum začetka: 01.10.2023
Rok za oddajo: 30.06.2026
Nosilna organizacija: Univerza v Ljubljani
Sodelujoče organizacije:

Univerza na Primorskem, Univerza v Mariboru

Povzetek:

Namen projekta je bodoče strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju opremiti s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti za krepitev odpornosti izobraževalnega sistema, s  poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni.

Cilj projekta je pripravljen predlog posodobljenih pedagoških študijskih programov za pridobitev izobrazbe in pedagoških študijskih programov za izpopolnjevanje z vidika krepitve kompetenc, pomembnih za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni razvoj najmanj 92 pilotih projektov s prenovljenimi/novimi učnimi načrti skladno s kompetenčnim okvirom. 

Naloge: izdelava kompetenčnega okvira v univerzitetnih pedagoških študijskih programih s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni razvoj (november 2023); analize pedagoških študijskih programov skozi kompetenčni okvir (75 študijskih programov in 3 programi za izpopolnjevanje; 1 PAI in 1 specialno pedagoška znanja; januar 2024) ter; načrtovanje najmanj 92 pilotnih projektov za vpeljevanje sprememb (najmanj 78 obveznih predmetov);Vmesno poročilo – september 2024; izdelava predloga posodobljenih pedagoških študijskih programov skladno s kompetenčnim okvirom, za najmanj 92 pilotnih projektov / ki bo preizkušen in evalviran v najmanj 92 pilotnih projektih (maj 2026); priprava strokovnih podlag za posodobitev pedagoških študijskih programov različnih predmetnih področij skladno s kompetenčnim okvirom (priročnik za posodabljanje učnih vsebin z didaktičnimi in vsebinskimi priporočili za izvajalce učnih načrtov; maj 2026); priprava sistemskih priporočil za različne deležnike (maj 2026); Krepitvi digitalnih kompetenc mora biti namenjen najmanj 50 % delež vrednosti projekta; Pilotni projekt je priprava posodobitev in prilagajanje učnega načrta obstoječega predmeta ali priprava učnega načrta novega predmeta z umestitvijo v predmetnik študijskega programa v pedagoških študijskih programih, pilotiranje oz. praktično preizkušanje s skupinami študentov ter evalvacija.

 

Aktivnosti: izdelava kompetenčnega okvira – fokusni intervjuji, krajši posveti z akademiki, praktiki;  analiza pedagoških študijskih programov skozi kompetenčni okvir – kazalniki / kriteriji zapisani v kontrolni listi, poročilo za posamezen projekt; spremembe učnih načrtov, priprava novih predmetov; priprava strokovnih podlag, sistemskih priporočil; spremljanje in evalvacija izvajanja projekta; diseminacija in informiranje o rezultatih projekta.

 
icon open book

Novice

10. maj. | Novice

Študentka Nika Šardi prejemnica priznanja

Nika Šardi je prejemnica bronasto priznanje za uspeh na tekmovanju za Mednarodni matematični kenguru.

10. maj. | Novice

Delavnice inkluzivnega plesa

Vabljeni na delavnice inkluzivnega plesa, ki bodo potekale od 13. do 16. maja 2024.

icon arrow more

Dogodki