Spodbujanje trajnostnega razvoja skozi vseživljenjsko učenje
Univerza v Banja Luki, Filozofska fakulteta
Izhajajoč iz teze, da je trajnostna prihodnost edina možnost za preživetje sedanjih in bodočih generacij potrebujemo socialno-ekološke inovacije, ki bodo temeljile na drugačnih navadah, vrednotah in praksah. Da bi to dosegli, je potrebno celovito razumevanje elementov razvoja in učenja, interdisciplinarni pristop ter razvijanje koncepta trajnosti in vseživljenjskega učenja od predšolskega obdobja do tretjega življenjskega obdobja.
Glavni cilj bilateralnega projekta je z načrtovanimi gostovanji poglobiti in razširiti sodelovanje raziskovalcev obeh institucij, izmenjati izkušnje in ideje ter tako prispevati k izboljšanju prakse inraziskovalnega dela v obeh državah.Ob tem bomo posebno pozornost posvetili vključevanju mladih raziskovalcev obeh držav v te procese.Ugotovitve bodo podlaga tudi za krepitev razvojakompetenc pedagoških delavcev za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do tretjega življenjskega obdobja.
Prednostno raziskovalno vprašanje pa bo: Kako izbrane pedagoške in andragoške strategije podpirajo trajnostni razvoj v spremenjenih družbenih razmerah?
Povezava do nosilke projekta, prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec, v SICRIS-u.
Novice
25. jul. | Novice
Dr. Danijela Horvat Samardžija in umetnik Bogdan Soban znova združila moči za dobrobit starejših
16. jul. | Novice
Razpis za vpis v študijska programa za izpopolnjevanje PAI in SPI OPP za leto 2025/2026
14. jul. | Novice
Izvedba aktivnosti v okviru Erasmus+ projekta SciMaG za razvoj naravoslovne pismenosti
Znanost je lahko tudi igra – in to zelo zabavna, če jo spoznavamo preko didaktične igre "Kaj je na meniju?"
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper