Nove izdaje Založbe UP
datum: 21.01.2025
kategorija: Novice
V okviru Založbe UP so visokošolski učitelji in sodelavci izdali monografiji UČILNICA ZA ŽIVLJENJE: VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ ter IZZIVI IN PRILOŽNOSTI VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA ZA TRAJNOSTNO DRUŽBO PRIHODNOSTI.
Monografija UČILNICA ZA ŽIVLJENJE: VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ (uredili Nataša Dolenc in Nastja Cotič)
V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in z ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji. Znanstvena monografija je nastala v okviru projekta Učilnica za življenje, s katerim želimo okrepiti in inovirati slovenski šolski sistem, da bo vzgajal in opolnomočil generacije proaktivnih posameznikov.
- E-verzija dostopna na POVEZAVI.
Monografija IZZIVI IN PRILOŽNOSTI VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA ZA TRAJNOSTNO DRUŽBO PRIHODNOSTI (uredili Maja Mezgec in Petra Dolenc)
Znanstvena monografija obravnava področje vseživljenjskega učenja široko, večplastno in interdisciplinarno. S svojo vsebinsko pestrostjo odseva pravi pomen razumevanja vseživljenjskega učenja, ki vključuje tako vzgojo kot izobraževanje na različnih stopnjah posameznikovega razvoja in v različnih življenjskih kontekstih. Monografija implicitno in eksplicitno poudarja trajnostno naravnanost učenja, ki na podlagi transformacije znanj, izkušenj, stališč in vrednot omogoča spreminjanje nas samih in sveta, v katerem živimo, na bolje.
E-verzija dostopna na POVEZAVI.