Vabljeni na multiplikacijski dogodek in razširjeni posvet učitelji učiteljem
datum: 04.04.2023
kategorija: Novice
V petek, 14. 4. 2023, bo v okviru Hi Teach projekta, ki ga skupaj organizirata Univerza na Primorskem in Univerza v Ljubljani na Fakulteti za elektrotehniko Univerze v Ljubljani potekal multiplikacijski dogodek in razširjeni posvet učitelji učiteljem.
Rdeča nit bodo pridobljena spoznanja iz Kovidnega obdobja in njihov vpliv na pridobivanje digitalnih kompetenc pedagogov prihodnosti v univerzitetnih okoljih. Na posvetu bodo sodelovali ucitelji iz Univerze v Ljubljani in Univerze na Primorskem, kot vabljene predavatelje pa smo povabili izkušene visokošolske učitelje iz Finske, Nemčije in Grčije.
Visokošolski učitelji iz različnih EU držav bodo predstavili svoje izkušnje, dobre prakse, prednosti in slabosti, ki so jih sami doživeli v kovidnem času pri izvedbi pedagoškega procesa. Hkrati bodo predstavljeni tudi rezultati evropskega projekta Hi-Teach, v katerem so eminentne evropske univerze analizirale rabo IKT v Kovidnem obdobju ter razvile masovni odprti spletni tečaj (MOST), za pridobivanje novih digitalnih pedagoških kompetenc za prihajajoče post-kovidno obdobje. Več o projektu na naslovu: https://hi-teach.unisa.it/. V zadnjem delu posveta pa bodo visokošolski učitelji iz Univerze v Ljubljani predstavili lastne posodobitve predmetov z uporabo IKT in svoje izkušnje delili s kolegi.
V času, ko tako kot v drugih državah EU tudi v Sloveniji, v okviru različnih projektov in iniciativ iščemo najbolj učinkovite poti in ukrepe za doseganje digitalne preobrazbe v izobraževalnem prostoru, ki je povezana z digitalnimi kompetencami izobraževalcev/pedagogov na vseh ravneh izobraževanja ter pripadajočih vsebin, bo dogodek predstavljal zelo dobro priložnost za pridobivanje in izmenjavo znanj iz slovenskega ter širšega evropskega prostora preko izkušenih visokošolskih učiteljev.
Program: Posvet učitelji učiteljem multiplier event Hi-teach_14.4.2023
Vabljeni!
koordinatorja projekta HI Teach na UP in UL
Sonja Čotar Konrad
Marko Papić