koledar dogodkov
27.11.2025 | Koper
Umetnost nima nasprotnika: Marko Bolković
25.11.2025 | Koper
Mednarodna pisarna UP vabi na Pub Quiz
13.11.2025 | Ljubljana
Vabilo na razstavo Art Fusion / Borderless
04.11.2025 | Koper
Predstavitev programa Work & Travel USA – Nomago mladi
29.10.2025 | Koper
Delavnica Ljudskih plesov
14.10.2025 - 16.10.2025 | Koper
Erasmus dnevi UP
14.10.2025 | Koper
Erasmus+ dnevi na UP Pedagoški fakulteti
14.10.2025 | Koper
Vabilo na okroglo mizo: UMETNIŠKA RAZISKAVA
06.10.2025 - 17.10.2025 | Koper
Razstava Lare Jeranko Marconi: SOUVENIRS
Novice
22. nov. | Novice
21. mednarodni znanstveni in strokovni sestanek: Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe
V petek, 21. 11. 2025, je na UP PEF potekal 21. mednarodni znanstveni in strokovni sestanek, z naslovom Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe, ki ga UP PEF ga organizira v sodelovanju s Slovenskim društvom raziskovalcev na področju edukacije, Univerzo v Kragujevcu, Pedagoško fakulteto v Užicu (Srbija) in Univerzo v Banja Luki, Filozofsko fakulteto (Bosna in Hercegovina).
19. nov. | Novice
Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem na obisku Univerze v Pretorii
Med 3. in 7. novembrom 2025 so prof. dr. Tina Štemberger, prof. dr. Sonja Čotar Konrad in doc. dr. Karmen Drljić gostovale na Pedagoški fakulteti Univerze v Pretorii v okviru programa Erasmus+ KA171. Namen obiska je bil izmenjava znanj in izkušenj ter krepitev mednarodnega sodelovanja na področju predšolske vzgoje in izobraževanja.
18. nov. | Novice
Sodelujoči v projektu RAČek na hospitacijskem usposabljanju v Vrtcu Pedenjped: računalniško mišljenje razvijali tudi v gozdu
V torek, 11. novembra, je v Vrtcu Pedenjped potekalo hospitacijsko usposabljanje za strokovne delavce, ki sodelujejo v projektu RAČek – Razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda. Udeleženci so spoznali primere dobrih praks, preizkusili različne učne pristope in se neposredno seznanili z inovativnimi načini razvijanja računalniškega mišljenja.