Izšla je znanstvena monografija Selected Topics in the Didactics of Mathematics
datum: 17.01.2023
kategorija: Za zaposlene
Izšla je znanstvena monografija Selected Topics in the Didactics of Mathematics urednikov Amalije Žakelj, Mare Cotič, Djordja M. Kadijevicha in Alenke Lipovec izdana pri Založbi Univerze na Primorskem.
Delo odlikuje znanstvena aktualnost, relevantnost in inovativnost izbranih tem ter dobljenih ugotovitev kot tudi didaktično aplikativna vrednost. Zbrani prispevki raziskovalcev pouka matematike v slovenskem in širšem mednarodnem prostoru so teoretične in empirične narave, izpeljani s kvantitativnim in kvalitativnim raziskovalnim pristopom, z eksperimentalno in neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Avtorji prispevkov izhajajo iz številnih izsledkov raziskav pouka matematike, svoje raziskave pa koncipirajo na konkretnih matematičnih primerih in modelih.
Znanstvena monografija Selected Topics in the Didactics of Mathematics je namenjena strokovni javnosti, raziskovalcem, učiteljem, študentom matematike in razrednega pouka, saj se s svojimi prispevki usmerja v različne načine raziskovanja didaktike matematike, išče smiselne aplikativne rešitve na različnih področjih učenja in poučevanja matematike.
Novice
19. apr. | Novice
MeetUP 2024 okrepil povezanost Alumni UP skupnosti
V četrtek, 18. aprila 2024, se je v avli UP FAMNIT odvilo letno srečanje alumnov Univerze na Primorskem – Alumni MeetUP, ki ga je letos zaznamovala prva podelitv nagrad in priznanj Alumni UP.
16. apr. | Novice
Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado
V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.
16. apr. | Novice
Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...
V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.