Specialno pedagoško izpopolnjevanje za učitelje otrok s posebnimi potrebami (SPI OPP)

Temeljni cilj programa Specialno pedagoško izpopolnjevanje za učitelje otrok s posebnimi potrebami je oblikovati strokovnjaka, ki bo poleg kompetenc, ki jih je pridobil v času pedagoškega študija, obvladal še osnovna teoretična in praktična znanja s področja prepoznavanja in dela z otroki, ki zaradi različnih vzrokov potrebujejo posebno skrb in podporo pri vključevanju v učno-vzgojni proces.

Program izpopolnjevanja se posveča izključno usposabljanju kandidatov za delo z otoki z različnim vzgojno-izobraževalnimi potrebami, pri čemer so v ospredju metode ali specialne didaktike dela z otroki s posebnimi potrebami:

  • metode dela  z otroki in mladostniki z učnimi težavami;
  • s čustvenimi in vedenjskimi težavami ali motnjami;
  • z nadarjenostjo in talentiranostjo ter dvojno izjemnimi;
  • z dolgotrajno ali kronično boleznijo;
  • z gluhoto in naglušnostjo;
  • s komunikacijskimi in  govorno-jezikovnimi motnjami;
  • z gibalno oviranostjo;
  • z avtizmom in
  • s slepoto in slabovidnostjo.

Program je prvenstveno namenjen že zaposlenim strokovnjakom na področju vzgoje in izobraževanja za poglabljanje teoretičnega znanja s področja posebnih potreb ter inkluzije in predvsem kritične presoje lastne izkušenjske prakse s ciljem osebnega in profesionalnega razvoja.

Program traja eno študijsko leto in obsega 60 kreditnih točk (KT) po kreditnem sistemu ECTS (European Credit Transfer and Accumulation System).

Po zaključku programa prejme udeleženec potrdilo o opravljenem programu, ki je javno veljavna listina.

 

icon open book

Novice

10. maj. | Novice

Študentka Nika Šardi prejemnica priznanja

Nika Šardi je prejemnica bronasto priznanje za uspeh na tekmovanju za Mednarodni matematični kenguru.

10. maj. | Novice

Delavnice inkluzivnega plesa

Vabljeni na delavnice inkluzivnega plesa, ki bodo potekale od 13. do 16. maja 2024.

icon arrow more

Dogodki