Inkluzivna pedagogika
Raziskovanje inkluzije
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Raziskovanje inkluzije | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 2. | 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 30 | 15 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 45 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta:
Proces raziskovanja glede na paradigmo raziskovanja: izbira teme ali problema, študij virov in literature, načrtovanje raziskave:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Projektna oz. raziskovalna naloga, ki je nastala na osnovi zbranih podatkov v praksi: obseg 1500 do 2000 besed in pisni ali ustni izpit. Aktivno sodelovanje na predavanjih, seminarjih in vajah. Pri nalogi se ocenjuje: struktura naloge, teoretska podlaga, navajanje virov in literature med besedilom, predstavitev procesa raziskovanja in rezultati, ki so dobljeni na osnovi ustrezno izbranih in utemeljenih metod obdelave ter ugotovitve, ki so interpretirane in povezane s teoretičnimi izhodišči. Ustrezen zaključek, navajanje virov in literature ter urejene, priložene ter omenjene priloge. Sestavni del ocene je tudi govorna predstavitev raziskave ali predstavitev na plakatu. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Projektna naloga 40%, izpit 60%. |
Reference nosilca /: | |||||
|
Novice
19. sep. | Novice
Novinarska konferenca projekta Učilnica za življenje
Na novinarski konferenci projekta Učilnica za življenje, ki je potekala 19. septembra 2024 v Škocjanskem zatoku (Center za obiskovalce), so članice projektnega konzorcija iz Sončnega griča, Maja Vrčon, vodja izobraževanja, Manja Vrenko, projektna vodja, in Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem, raziskovalki in mentorici dr. Nataša Dolenc Orbanić in dr. Nastja Cotič, predstavile izobraževalni projekt Učilnica za življenje, ki je bil leta 2022 izbran (izmed 194 prijavljenih projektov s celotne Evrope) za večletno financiranje s strani Evropske pobude za podnebje - EUKI, ki deluje pod okriljem nemškega Zveznega ministrstva za okolje, varstvo narave in jedrsko varnost (BMU).
17. sep. | Novice
Srečanje mladinskih pisateljev Oko besede 2024 v Murski Soboti
Letošnjega srečanja slovenskih mladinskih pisateljev v Murski Soboti Oko besede, ki je potekalo od 12. do 14. septembra 2024 in na katerem se odvija podelitev ene največjih nagrad v slovenski mladinski književnosti, nagrade večernice, sta se udeležili izr. prof. dr. Janja Plazar in izr. prof. dr. Aksinja Kermauner s Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem.
Dogodki
3. sep. - 25. sep. | Dogodek Koper
Serija delavnic na temo vrednotenja v študijskem procesu
21. sep. | Dogodek Koper
Festival trajnostne mobilnosti
26. sep. - 27. sep. | Dogodek Koper