Razredni pouk
Osnove gledališke pedagogike
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||
Predmet: | Osnove gledališke pedagogike | |||||||||||||
Course title: | The Basic Theatre Pedagogy | |||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. ali 4. | 3. ali 4. ali 8. | |||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | Izbirni (Notranje izbirni predmeti jezikovno-kulturnega področja) | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Vaje Tutorial | Klinične vaje work | Druge oblike študija | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||
30 | 15 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | doc. Jelena Sitar Cvetko | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski |
Vsebina: |
Dramska pedagogika:
Gledališče v šoli:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
|
Cilji in kompetence: |
Študent/-ka teoretično spozna in praktično preizkusi izrazne možnosti drame in gledališča ter njune potenciale pri vključevanju v kurikulum. Dobi informacije in izkušnje s področja sodobne dramske/gledališke pedagogike. Prepriča se o moči in pomenu uporabe drame in gledališča pri pedagoškem delu v razredu in ju kasneje smiselno vključuje v vsakodnevno pedagoško prakso. Gledališče spozna tudi kot dragoceno obliko kulturne vzgoje. |
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka :
Principe gledališke pedagogike uporablja za realizacijo kurikula s posebno pozornostjo na psihološke, socialne in estetske vrednosti gledaliških dejavnosti za otroke. Uporabljati zna gledališke elemente pri udejanjanju kurikula, vsakodnevni rutini, pa tudi kot vzgojno intervencijo, niso pa mu tuji niti osnovni principi ustvarjanja gledališke predstave. Znanje uporablja za ustvarjalne sodelovalnega vzdušja in medsebojnega spoštovanja med učenci, Poznavanje nekaterih prvin gledališča učencem omogoča boljše razumevanje gledališke umetnosti, kadar jo spremljajo kot gledalci.
S pomočjo gledališča je študent/-ka sam/-a kreativen/-na in kot tak/-a prenaša kreativnost na otroke. Skozi ustvarjalni proces ne spoznava le drugih, ampak tudi samega sebe in s tem rastejo njegove/njene človeške in profesionalne kompetence. S spoznavanjem gledališča raste njegov/njen kritični odnos do predstav, ki so na voljo otrokom. |
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
| 20%, 20%, 30%, 30% |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
3. maj. | Novice
Umetnost nima nasprotnika: Patrizia Maroso
Dragana Sapanjoš in Patrizia Moroso s pomočjo umetnosti združujeta Hrvaško, Slovenijo in Italijo, 26. aprila pa je bila epicenter vsega Čevljarska ulica v Kopru.
27. apr. | Novice
Zaključek prvega mednarodnega tedna UP PEF
Ta teden, od 22. do 26. aprila 2024, je na fakulteti potekal Mednarodni teden UP PEF, ki je bil organiziran v okviru praznovanja 50. obletnice Pedagoške fakultete v Kopru.
Dogodki
6. maj. | Dogodek Koper
Razstava študentov 3. letnika RP
31. maj. | Vseživljenjsko učenje Slovenija
Kažipoti primernega komuniciranja v vzgojno-izobraževalnem okolju
26. sep. - 27. sep. | Dogodek Koper