Predšolska vzgoja
Osnovne metode dela s predšolskimi slepimi in slabovidnimi otroki
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||
Predmet: | Osnovne metode dela s predšolskimi slepimi in slabovidnimi otroki | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||
Predšolska vzgoja, 1. stopnja | / | 3. | 5. ali.6. | |||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | izbirni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Vaje Tutorial | Klinične vaje work | Druge oblike študija | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||
30 | 45 | / | / | / | 105 | 6 | ||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | doc. dr. Aksinja Kermauner | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt):
| 50 % 50 % |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
19. apr. | Novice
MeetUP 2024 okrepil povezanost Alumni UP skupnosti
V četrtek, 18. aprila 2024, se je v avli UP FAMNIT odvilo letno srečanje alumnov Univerze na Primorskem – Alumni MeetUP, ki ga je letos zaznamovala prva podelitv nagrad in priznanj Alumni UP.
16. apr. | Novice
Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado
V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.
16. apr. | Novice
Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...
V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.