Pedagogika

Angleški jezik - začetna stopnja

 
Splošne informacije:

Osnovni podatki o predmetu
1.Ime predmeta: Angleški jezik – začetna stopnja
2.Koda predmeta:
3.Nosilec predmeta: doc. dr. Silva Bratož
4.Število ECTS kreditnih točk: 6
5.Učni jezik: angleški, slovenski

Podatki o umeščenosti predmeta
6.Študijski program: Edukacijske vede
7.Vrsta in stopnja študijskega programa: dodiplomski univerzitetni študijski program 1. stopnje
8.Vrsta predmeta: izbirni
9.Letnik študija: 1., 2. ali 3. letnik
10.Semester: 2., 4. ali 6.
11.Študijska smer: /
12.Steber programa: /

Obveznosti
13.Oblike neposredne pedagoške obveznosti (kontaktne ure):

Oblika izvedbe

Število ur

Število KT

Izvajalec

seminar (SE)

45

1,5

učitelj/sodelavec

seminarske vaje (SV)

30

1

sodelavec

SKUPAJ

75

2,5

 

 

14.Samostojno študentovo delo:

 

Oblika aktivnosti

Število ur

Število KT

krajši pisni izdelki

30

1

študij literature in virov (ŠL)

45

1,5

izpit in priprava na izpit (PI)

30

1

SKUPAJ

105

3,5

Cilji in kompetence
15.Predznanje, ki ga mora imeti študent:

  • /.


16.Učni cilji predmeta in kompetence:
a.Cilji:
Študent/-ka usvoji osnove angleškega jezika s poudarkom na situacijah, ki so relevantne za sporazumevanje v mednarodnem okolju. Pridobi praktična jezikovna znanja, ki obsegajo vse štiri jezikovne spretnosti (slušno, ustno, bralno in pisno). Poleg osnovnih komunikacijskih strategij v obliki specifičnih jezikovnih orodij, razvije medkulturno zavedanje in s tem zmožnost osnovnega sporazumevanja v globalnem okolju.

b.Splošne kompetence:
Študenti:

  • pridobivajo znanja, ki omogočajo medkulturni dialog;
  • so sposobni ustreznega odzivanja v mednarodnem angleško govorečem socialnem in kulturnem okolju;
  • uporabljajo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi in predstavitvi informacij;
  • sodelujejo pri ocenjevanju in zagotavljanju kakovosti lastnega dela;
  • se zavedajo potrebe po stalnem izpopolnjevanju že pridobljenega znanja;
  • ustvarjajo in soustvarjajo učinkovite medčloveške odnose;
  • povezujejo pridobljena znanja med različnimi področji;
  • so fleksibilnejši pri opredeljevanju in reševanju konkretnih vprašanj;
  • imajo večjo sposobnost sporazumevanja, ki izhaja iz razumevanja dveh pogledov in kultur;
  • uspešno se vključujejo v timsko delo.


c.Predmetnospecifične kompetence*:
Študenti:

  • so sposobni izraziti svoje mnenje v angleškem jeziku o različnih temah;
  • spoznajo osnovne zakonitosti usvajanja tujega jezika pri otrocih;
  • so sposobni brati in razumeti kratka, preprosta besedila (otroške pesmice, reklame, kratka sporočila);
  • so sposobni sporazumevati se v preprostih situacijah (izmenjava informacij o običajnih vsakdanjih stvareh);
  • znajo podati kratek opis sebe in drugih ljudi (družina, starost, zaposlitev, ipd.);
  • znajo pisati preprosta sporočila in pisati in odgovarjati na osebna pisma;
  • so sposobni ovrednotiti svoje znanje angleškega jezika.


Vsebina predmeta in literatura
17.Opis vsebine:

  • študenti se predstavijo (osnovne jezikovne strategije pri osebnih predstavitvah in besedišče za opis sebe in drugih ljudi, opis videza, družine, poklica oz. zaposlitve, preživljanje prostega časa ipd.);
  • načrtovanje srečanj (osnovne jezikovne strategije za načrtovanje srečanj, opis poti do kraja srečanja, izražanje namena, želja, zmožnosti ipd.);
  • potovanja v druge države (osnovno besedišče za opisovanje krajev, jezikovno izražanje preteklosti za izmenjavo izkušenj o potovanjih);
  • spoznavanje drugih kultur (osnovno besedišče in slovnične strukture za opisovanje različnih kulturnih običajev in navad);
  • osnove pisanja pisem (oblika in struktura pisem v angleškem jeziku, oblikovanje preprostih sporočil);
  • oblikovanje in podajanje stališč (osnovne jezikovne strategije za podajanje stališč o različnih temah v angleškem jeziku);
  • angleščina za najmlajše (poučevanje angleščine na predšolski ravni, metode dela s predšolskimi otroki, pravilna izgovorjava in intonacija).


18.Literatura:
a.Osnovna literatura:

  • Oxenden, C., Latham-Koenig, C. in Seligson, P. (2007). New English File: Elementary. Oxford University Press.


b.Dopolnilna literatura*:

  • Reilly, V. in Ward, S. M. (1997). Very Young Learners. Oxford, New York: Oxford University Press.
  • Slovarji:
  • Hornby, A.S. (2005). Oxford Advanced Learner's Dictionary of Current English. Oxford: OUP (ali soroden slovar)
  • Dvojezični slovarji, slovarji sopomenk in razni spletni slovarji.


c.Dodatna literatura*.

19.Predvideni študijski dosežki:
a.Znanje in razumevanje:*
Študent/-ka:

  • razume osnovne pojme in lastnosti angleškega besedišča in slovnice;
  • pozna in razume osnovne zakonitosti usvajanja tujega jezika;
  • razume pomen kulturnih razlik pri usvajanju tujega jezika in prepozna relevantne kulturne razlike med slovenščino in angleščino.


b.Uporaba:*
Študent/-ka je sposoben/-na:

  • sporazumevati se v angleškem jeziku v preprostih situacijah;
  • izraziti svoja stališča v angleškem jeziku na osnovni ravni;
  • delovati v večjezikovnem in večkulturnem okolju.


c.Refleksija:*
Študent/-ka je zmožen/-na ovrednotiti svoje znanje angleškega jezika in dojeti pomen in različne načine usvajanja tujega jezika.



Oblike in metode poučevanja, učenja ter ocenjevanja
20.Metode poučevanja in učenja:
Uporabljene so različne metode poučevanja:

  • frontalna oblika poučevanja;
  • delo v manjših skupinah;
  • samostojno delo študentov;
  • razlaga;
  • razgovor/ diskusija/ debata;
  • delo z besedilom.

Delo v predavalnici sestoji iz različnih aktivnosti, od samostojnega dela, do dela v parih oz. skupinskega dela. Uporabljena so različna gradiva in vaje.

21.Načini preverjanja znanja:
Predvidene so krajše pisne naloge. Študent/-ka opravlja pisni in ustni izpit iz vsebine predmeta.

Pogoji in viri
22.Delitev na skupine.*
V skladu z veljavnimi normativi.

23.Potrebni materialni viri za izvedbo predmeta.
Predavalnica opremljena s sodobno AV in IKT tehnologijo.

24.Potrebni človeški viri za izvedbo predmeta.

  • 1 habilitiran visokošolski učitelj in
  • 1 habilitiran visokošolski sodelavec 


Evalvacija
25.Metode in oblika evalvacije:

  • Evalvacija izvedbe predmeta: Anketiranje študentov ob zaključku izvedbe in razgovori študentov z izvajalci predmeta.
  • Evalvacija na ravni zavoda: Obravnava poročil o izvedbi predmeta v okviru oddelkov in analiza uspešnosti študentov pri predmetu v okviru oddelkov.


Učni načrt pripravila: dr. Silva Bratož, lektor

icon open book

Novice

19. apr. | Novice

MeetUP 2024 okrepil povezanost Alumni UP skupnosti

V četrtek, 18. aprila 2024, se je v avli UP FAMNIT odvilo letno srečanje alumnov Univerze na Primorskem – Alumni MeetUP, ki ga je letos zaznamovala prva podelitv nagrad in priznanj Alumni UP.

16. apr. | Novice

Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado

V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.

16. apr. | Novice

Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...

V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.

icon arrow more

Dogodki