Pedagogika
Kvantitativno pedagoško raziskovanje
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Kvantitativno pedagoško raziskovanje | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 KT | ||||||||
*Študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; seminarsko delo 15 ur = 0,5 KT; projektna naloga 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur= 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Boris Kožuh | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
* V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Predmet se usmerja tako na pedagoško metodologijo kot na pedagoško statistiko, ki ju povezuje in prepleta glede na raziskovalni proces. Glavni poudarek je na empirični kvantitativni neeksperimentalni raziskavi. Značilnosti pedagoškega raziskovanja in pomen etičnosti v raziskovanju. Proces kvantitativnega neeksperimentalnega raziskovanja.
Osnovna struktura pisnega poročila o raziskavi. Govorna predstavitev rezultatov raziskave. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli domača ali tuja literatura za družboslovno raziskovanje. |
Cilji in kompetence: |
Splošne kompetence: Predmet pokriva deloma kompetence učinkovitega poučevanja, saj se usmerja na obvladanje vrednotenja učnega procesa, predvsem pa na:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija: Sposoben/-na je kritično ovrednotiti rezultate in proces svoje raziskave, pa tudi druge objavljene raziskave. |
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
| Projektna naloga 40%, izpit 60% |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
27. mar. | Novice
Vsebine projekta B-RIN odmevajo tudi na 2. mednarodni konferenci Moč digitalnega izobraževanja
V soboto, 23. marca 2024, je projekt B-RIN gostoval tudi na 2. mednarodni konferenci Moč digitalnega izobraževanja
26. mar. | Novice
Pogovor z Jernejem Ščekom: nismo gospodarji sveta, smo vrtnarji
V ustvarjalnem središču Oddelka za umetnost in oblikovanje so študentje Pedagoške fakultete ter Fakultete za humanistične študije 25. marca gostili priljubljenega slovenskega profesorja in aktivnega člana slovenske narodne skupnosti v Italiji Jerneja Ščeka.
26. mar. | Novice
Priznanje Univerze tudi naši sodelavki in študentki
Univerza na Primorskem vsako leto obeležuje obletnice obstoja v tednu okoli 17. marca, saj je bila 17. marca 2003, vpisana v Sodni register. Tako vsako leto poteka Teden UP, znotraj njega pa vedno Slavnostna akademija, na kateri UP podeli nagrade vsem, ki so s svojim delom ali aktivnostmi prispevali k ugledu, razvoju in uspehu univerze.
Dogodki
11. apr. | Dogodek Koper
Dan odprtih vrat UP PEF: Informativni dan za podiplomski študij
31. maj. | Vseživljenjsko učenje Slovenija