Pedagogika
Oblikovanje in vodenje učeče skupnosti
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Oblikovanje in vodenje učeče skupnosti | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 2. | 4. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | / | 45 | / | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarska naloga 45 ur = 1,5 KT; študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
* V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Oblike dela: frontalna, delo v paru, malih skupinah, individualno delo. Metode dela: interaktivne metode dela, ki temeljijo na principih aktivnega učenja in poučevanja za kritično mišljenje (RWCT). |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Ocena končnega izpita predstavlja 70% celotne ocene. Pisni izpit obsega pisne odgovore na 10 vprašanj iz vsebine predmeta. Vsak odgovor lahko prinaša do 10 % celotne ocene. Za pozitivno oceno mora študent zbrati vsaj 50%. 30% končne ocene predstavlja pisna seminarska naloga nastala na osnovi opazovanja prakse in njena uspešna predstavitev. Študent/-ka je na začetku leta seznanjen/-a s kriteriji za ocenjevanje, ki se nanašajo na primernost zbranega materiala, s sistemom urejanja, načinom prezentacije, stopnjo refleksije. | Ocena končnega izpita = 70% celotne ocene. Pisni izpit obsega pisne odgovore na 10 vprašanj iz vsebine predmeta (vsak odgovor lahko prinaša do 10 % celotne ocene). Za pozitivno oceno mora študent zbrati vsaj 50%. 30% končne ocene predstavlja pisna seminarska naloga nastala na osnovi opazovanja prakse in njena uspešna predstavitev. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
23. apr. | Novice
Razstava študentov Inštituta za vizualno kulturo Univerze Nyiregyhaza
Od 22. aprila 2024 v novih prostorih na Čevljarski ulici v Kopru gostimo razstavo študentov Inštituta za vizualno kulturo Univerze Nyiregyhaza
23. apr. | Novice
Vabilo na preizkusno predavanje dr. Doza
Obveščamo vas, da bo imel dr. Daniel Doz, kandidat za izvolitev v naziv visokošolski učitelj – docent za področje Didaktika matematike in znanstveni naziv znanstveni sodelavec v četrtek, 9. maja 2024, ob 10. uri.
22. apr. | Novice
Ob svetovnem dnevu knjige: branje z najmlajšimi se začne z objemom čez rame
UP PEF in Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper sta v ponedeljek, 22. aprila 2024, gostili italijansko otroško pisateljico Eliso Mazzoli in urednico Anito Molino, ki sta v okviru svetovnega dneva knjige in mladinske književnosti spregovorili o ključni vlogi otroške literature pri razvoju otrokove osebnosti in sposobnosti. Teden pred tem pa je dr. Barbara Baloh z UP PEF predstavila pomen slikanic brez besedila.
Dogodki
23. apr. - 30. apr. | Dogodek Koper
Urjenje bralnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
26. apr. | Dogodek Koper
Umetnost nima nasprotnika
6. maj. | Dogodek Koper